הראפר והמפיק המוזיקלי ד"ר דרה אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים סידרס סיני בלוס אנג'לס לאחר שסבל ממפרצת מוחית.
1 צפייה בגלריה
ד"ר דרה
ד"ר דרה
ד"ר דרה
(צילום: AP)
מספר שעות לאחר הדיווחים בארצות הברית, ד"ר דרה ביקש להרגיע את המעריצים ופרסם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו כי מצבו נהדר. "תודה למשפחה שלי, לחברים ולמעריצים על העניין בי ועל איחולי ההחלמה", כתב, "אני מרגיש מצוין ומקבל טיפול נהדר מהצוות הרפואי. עוד מעט אצא מבית החולים ואחזור הביתה. תודה לכל הצוות המקצועי בבית החולים, וואן לאב".
במהלך הלילה אתמול (ג'), רבים מתעשיית המוזיקה בארצות הברית צייצו בטוויטר לשלומו של מפיק העל. אייס קיוב, הראפר וחברו הטוב של ד"ר דרה עוד מימי להקת NWA, כתב: "שלחו את אהבתכם ותפילות ל'הומי' ד"ר דרה", מיסי אליוט צייצה: "תפילות לד"ר דרה ומשפחתו להחלמה והתחזקות הגוף והנפש שלו" ו-50 סנט סיכם: "תרגיש טוב, דרה. לחץ הורג את הרוגע".
ד"ר דרה נולד ב-1965 כאנדרה רומל יאנג בקומפטון, לוס אנג'לס, והיה מחלוצי ז'אנר החוף המערבי של ההיפ הופ האמריקני בשנות ה-90, וזה שאחראי על גילויים של סנופ דוג, אמינם, 50 סנט וקנדריק לאמאר. בשנת 2014 חברת אפל רכשה את מותג האלקטרוניקה Beats By Dre שהקים תמורת שלושה מיליארד דולר, מה שהפך אותו, להגדרתו, ל"מיליארדר הראשון בהיפ הופ". האלבום האחרון שהוציא היה Compton בשנת 2015, מחווה לשכונת ילדותו ומעין סיכום קריירה, וכלל רבים מהאמנים שדרה שיתף איתם פעולה לאורך השנים.