השחקנית קלי פרסטון, אשתו של ג'ון טרבולטה, הלכה לעולמה אתמול (א') בגיל 57, בתום מאבק בסרטן השד, שבו חלתה לפני כשנתיים.
"בבוקר 12 ביולי 2020, קלי פרסטון, רעיה ואם נערצת, הלכה לעולמה אחרי מאבק בן שנתיים בסרטן השד", מסר נציג של המשפחה למגזין People. "היא בחרה לשמור על פרטיותה במשך המאבק, שכלל טיפולים רפואיים ממושכים, בעודה נתמכת על ידי בני משפחתה וחבריה הקרובים ביותר", מסר הנציג המשפחתי. "היא הייתה נשמה אוהבת, יפה וזוהרת, שדאגה עמוקות לאחרים והעניקה חיים לכל דבר שנגעה בו. בני משפחתה מבקשת שתבינו את הצורך שלהם בפרטיות בתקופה זו".
2 צפייה בגלריה
ג'ון טרבולטה וקלי פרסטון
ג'ון טרבולטה וקלי פרסטון
ג'ון טרבולטה וקלי פרסטון
(צילום: AP)
לפני זמן קצר ספד לה טרבולטה בעמוד האינסטגרם: "בלב כבד מאוד אני מודיע שאשתי היפה קלי הפסידה במאבקה בן השנתיים במחלת הסרטן. היא ניהלה מאבק אמיץ בעזרת אהבתם ותמיכתם של רבים. משפחתי ואני נהיה אסירי תודה לנצח לרופאים, לאחיות ולכל המרכזים הרפואיים שעזרו לנו, כמו גם לחברים הרבים והאנשים האהובים שהיו לצדה. אהבתה וחייה של קלי ייזכרו לעד. אני אקח קצת זמן כדי להיות שם עבור ילדיי שאיבדו את אמם, אז סלחו לי מראש אם לא תשמעו מאיתנו לזמן מה. עם זאת, דעו שאני ארגיש את האהבה שלכם בשבועות ובחודשים הבאים, בזמן שאנו נחלים".
פרסטון, שנולדה ב-1962 בהוואי בשם קלי קמללאווה סמית , התפרסמה בזכות תפקידיה בסרטים כמו "תאומים", "ג'רי מגווייר", "מצאת החמה עד צאת הנשמה" ו"מה שבחורה רוצה". כמו כן, היא זכורה מהקליפ המפורסם לשיר של להקת מארון 5, She Will Be Loved, שאליו הצטלמה ב-2004.
2 צפייה בגלריה
קלי פרסטון
קלי פרסטון
קלי פרסטון
(צילום: AP)
את בעלה, ג'ון טרבולטה, הכירה במהלך צילומי הסרט "המומחים" ב-1987. השניים נישאו ב-1991 והביאו לעולם שלושה ילדים. ג'ט, בנם הבכור, הלך לעולמו ב-2009 כשהיה בן 16 בלבד, לאחר שלקה בהתקף פרכוסים בבית הנופש של המשפחה באיי הבהאמה.
פרסטון הותירה אחריה את בעלה, טרבולטה, ושני ילדיהם - אלה (20) ובנג'מין (9).