מתגעגעים לחתונות? המותחן הפסיכולוגי החדש, "דיבוקים" (yes), יעזור לכם לשכוח מזה. במהלך טקס חתונה מפואר, זוג נשוי טרי בדרכו לחתוך את העוגה כשלפתע כבים האורות, ועם חזרתם - החתן (אמרי ביטון) נמצא מדמם על הרצפה, והכלה (נדיה טרסקוביץ'), עולה חדשה מצרפת, מתגלה עם הסכין בידה. היא נלקחת מיד לחקירה על ידי צמד חוקרים מיומנים (נועה קולר וצחי גראד), המנסים להבין האם היא הרוצחת ומה הנסיבות שהובילו למעשה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
(צילום: ורד אדיר)
למראית עין, הסיטואציה נראית חד משמעית אך הכלה מתעקשת שהיא חפה מפשע (על אף שאינה זוכרת דבר מהרגע עצמו), ועם הזמן מספר החשודים רק הולך ונערם - כשמעל לכל מרחף לו סיפור משפחתי ישן אודות דיבוקים וכלות.
"דיבוקים" נוצרה על ידי שחר מגן ("בתולות"), נכתבה עם התסריטאית ולרי זנאטי ובוימה על ידי תומאס וינסנט ("שומר הראש"). זוהי היא קו-פרודוקציה צרפתית שצולמה בשלוש שפות - עברית, אנגלית וצרפתית, ומשודרת בערוץ הצרפתי +CANAL ובעתיד הקרוב גם בפלטפורמת הסטרימינג האמריקנית HBO Max. חוץ מביטון, טרסקוביץ', קולר וגארד, משתתפים בה גם רועי ניק, אוולין הגואל, חנה אזולאי-הספרי ושאדי מרעי, וכמו כן שחקנים צרפתיים כמו רדה קאטב ("ג'אנגו") וצ'קי קריו ("הנעדר/ת", "בפטיסט").
2 צפייה בגלריה
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
(צילום: ורד אדיר, באדיבות yes)