משהו רע קורה בין כוכביה לשעבר של הסדרה "על טבעי": מוקדם יותר היום (ו') הודיע כוכב הסדרה ג'נסן אקלס כי הוא עובד על פיתוח סדרת ספין-אוף, שתתחקה אחר סיפור האהבה של הוריו בסדרה. עד כאן, חדשות טובות למעריצים. עם זאת, שעות ספורות לאחר מכן, השחקן ג'ארד פדלקי, שמגלם את אחיו של ג'נסן בסדרה, חשף כי הפרויקט נשמר בסוד מפניו - וכי הוא "מזועזע" מהבשורות.
2 צפייה בגלריה
מתוך "על טבעי"
מתוך "על טבעי"
פדלקי ואקלס. מתוך "על טבעי"
(צילום: באדיבות yes)
אקלס מפתח את הספין-אוף, שיקרא "הווינצ'סטרים" (The Winchesters), יחד עם בת זוגו דניל, שכיכבה גם היא בסדרה. לפי הפרטים שפורסמו בתקשורת, העלילה תסופר מנוקדת מבטו של דין ווינצ'סטר - הדמות שגילם אקלס ב"על טבעי", שיגולל בקולו את סיפור חייהם של הוריו לפני הולדתו. אקלס ובת זוגו יפיקו את הסדרה יחד עם רובי תומפסון, שיהיה חתום גם על התסריט ושהיה מעורב בעבר בהפקת "על טבעי".
אקלס צייץ על הפרויקט בטוויטר, וזכה להתייחסות רבה מצד המעריצים וכלי התקשורת. אבל התגובה המעניינת ביותר הייתה זו של פדלקי: "בן אדם, אני שמח בשבילך. הלוואי שהייתי שומע על זה בדרך אחרת, ולא בטוויטר. אני נרגש לקראת הצפייה, אבל מבואס שסם ווינצ'סטר (הדמות של פדלקי בסדרה) לא מעורב בזה שום צורה". בתגובה לגולשים ששאלו האם מדובר בבדיחה, ענה פדלקי הפגוע: "לא. זו הפעם הראשונה שאני שומע על זה. אני מזועזע".
2 צפייה בגלריה
דניל וג'נסן אקלס
דניל וג'נסן אקלס
מאחורי הגב. דניל וג'נסן אקלס
(צילום: AP)
אחרי כמה שעות התחילו לנשב רוחות הפיוס. פדלקי הרגיע את המעריצים כשכתב: "ג'נסן ואני ניהלנו שיחה נהדרת, כמו שאנחנו עושים לעתים קרובות, והכל בסדר. התוכנית נמצאת בשלבי פיתוח ראשוניים, ויש עוד כברת דרך לעשות. טיילנו יחד בהמון דרכים, ולפעמים הדרכים הארורות האלה כוללות מהמורות. מהמורות לא יעצרו אותנו. פעם אחים, תמיד אחים".
הסדרה "על טבעי" עלתה למסך בשנת 2005 ושודרה במשך 15 עונות, עד נובמבר 2020. אקלס ופדלקי גילמו בסדרה את האחים לבית משפחת ווינצ'סטר, המתעסקים בציד ישויות על טבעיות, מסתוריות ומסוכנות. את הוריהם ג'ון ומרי גילמו בסדרה ג'פרי דין מורגן וסמנת'ה סמית'. מתברר שגם במשפחות הכי טובות עלולים להתפתח ריבים מכוערים.