חיים ביחד (Life)

מתי ואיפה: 2 במאי, HOT ו-12 במאי, yes.
מה הסיפור: דרמה בריטית של מייק בארטלט, המתרחשת באותו יקום כמו סדרה אחרת שלו - "דוקטור פוסטר". "חיים ביחד" עוקבת אחר ארבעה אנשים שגרים באותו בניין במנצ'סטר, המחולק לארבע דירות נפרדות. את אחת מהן מאכלסת אנה, שכנתה לשעבר של ג'מה פוסטר, שכעת מכונה בשם בל ומנסה לבנות את חייה מחדש לאחר גירושיה מניל כמורה לפילאטיס - אך השגרה שלה משתבשת כשאחייניתה הטינאייג'רית עוברת לגור איתה.
חוץ מאנה/בל, ישנה גם גייל בת ה-70 שמפקפקת בנישואיה לבעלה החולה לאחר מפגש עם חבר ותיק; האנה ההריונית שחיה באושר עם ארוסה - עד שאבי התינוק חוזר במפתיע לתמונה; ודיוויד שלא מצליח להתגבר על מות אשתו ומדמיין את נוכחותה בכל מקום. בדומה לבית - העלילות הנפרדות הללו הופכות לסיפור משותף אחד, כשכל אחת מהדמויות עוזבת את החלל המבודד שלה ומתמודדת עם השינויים בעזרת הסובבים אותה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "חיים ביחד"
מתוך "חיים ביחד"
מתוך "חיים ביחד"
(צילום: BBC)
מי בפנים: ויקטוריה המילטון (המלכה האם אליזבת מ"הכתר") ואדם ג'יימס, שחוזרים לתפקידיהם המדוברים מ"דוקטור פוסטר", וגם אליסון סטדמן ("אורפן בלאק"), פיטר דיוויסון ("דוקטור הו" החמישי), אדריאן לסטר ("ריביירה") וארין קלימאן (קרלי מורגנטאו מ"הפלקון וחייל החורף").

סלינה: הסדרה - חלק 2 (Selena: The Series Part 2)

מתי ואיפה: 4 במאי, נטפליקס.
מה הסיפור: חמישה חודשים לאחר שעלתה לראשונה בנטפליקס, הדרמה הביוגרפית המבוססת על חייה של הזמרת הלטינית המצליחה, סלינה קינטאנייה, מגיעה לסיומה. מי שצפה בחלק הראשון כבר נחשף לסיפור העלייה לגדולה של סלינה - מילדה קטנה מטקסס למלכת מוזיקת הטחאנו, ועל הדרך גם לסיפור ההתאהבות שלה בגיטריסט להקתה, כריס פרז, ולסיפור ההיכרות שלה עם יולנדה סאלדיבר, מעריצה אדוקה שמונתה על ידי אבא קינטאנייה לנהל את מועדון המעריצים שלה.
לדברי יוצר הסדרה, החלק השני יתמקד יותר בהפיכתה של סלינה לאייקון, עם קבלת ההחלטה לפצוח בקריירת סולו - החלטה שהפכה אותה לזמרת הלטינית המצליחה בכל הזמנים. עם זאת, אביה לא צפוי להתרצות כל כך מהר, שכן על אף ניסיונותיו להפריד בינה לבין פרז, השניים יתאחדו בשנית - ביותר ממובן אחד (כזה שמגיע עם צלילי חתונה ברקע). כמתבקש, גם סאלדיבר תשוב למסך ותספק הצצה לרגעים שהובילו לרצח הטרגי של סלינה ב-1995, שבו הורשעה. עם זאת, לדברי השחקנית שמגלמת אותה, נטשה פרז, הסדרה לא תציג את הרצח המדובר, כמחווה למשפחתה ומתוך רצון לשמר זיכרונות חיוביים מהזמרת.
13 צפייה בגלריה
מתוך "סלינה: הסדרה - חלק 2"
מתוך "סלינה: הסדרה - חלק 2"
מתוך "סלינה: הסדרה - חלק 2"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כריסטיאן סראטוס ("המתים המהלכים") תמשיך בתפקיד סלינה, וכמוה יחזרו גם ריקארדו צ'אווירה (קרלוס מ"עקרות בית נואשות") המגלם את אביה, ג'סי פוזי שמגלם את בן זוגה, כריס פרז, ועוד.

מורשת יופיטר (Jupiter’s Legacy)

מתי ואיפה: 7 במאי, נטפליקס.
מה הסיפור: הסנונית הראשונה מתוך הפרויקטים העתידיים של נטפליקס עם היוצר-קומיקסאי הסקוטי מארק מילר, שמבוססת על "מורשת יופיטר" - הרומן הגרפי שלו ושל פרנק קוויטלי. הסדרה נפרסת על פני כמה עשורים ומתחילה אי שם בשנות ה-30, כשקבוצת אנשים מקבלת כוחות - ובכך הם הופכים לגיבורי העל הראשונים בעולם.
פאסט פורוורד לזמנינו אנו, אותה קבוצת גיבורי-על נחשבת כיום לחברי משמר "האיחוד" הוותיק והנערץ, וילדיהם - שקיבלו בתורשה את כוחות העל ועתידים לרשת את מקומם - מתקשים לעמוד ברף הציפיות שהוצב להם. כפועל יוצא מכך, "מורשת יופיטר" תנסה לנווט בין הדינמיקות המורכבות של משפחה, כוח ונאמנות - או על פי מילותיו של מילר, כשהתבקש להגדיר את הסדרה, מדובר ב"שליש '2001: אודיסיאה בחלל', שליש 'הנוקמים' ושליש 'הסנדק 2'".
13 צפייה בגלריה
מתוך "מורשת יופיטר"
מתוך "מורשת יופיטר"
מתוך "מורשת יופיטר"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: ג'וש דוהאמל ("רובוטריקים"), בן דניאלס ("מגרש השדים"), לסלי ביב ("איירון מן"), אנה אקאנה ("מיליון דברים קטנים"), דיוויד ג'וליאן הירש ("העשב של השכן") ומאט לאנטר ("90210", "טיימלס").

החקירה (The Investigation)

מתי ואיפה: 12 במאי, HOT.
מה הסיפור: סדרה דנית שהייתה אמורה לעלות פה בפברואר אבל נדחתה למאי. הסדרה מונה שישה פרקים והיא חוזרת לאחד ממקרי הרצח המתוקשרים והטרגיים של השנים האחרונות. ב-2017, העיתונאית השוודית בת ה-30 קים ואל ביקשה לראיין את היזם פיטר מדסן, שבנה לעצמו צוללת באמצעות מימון המונים. לאחר שלא חזרה לביתה מהריאיון שנערך על אותה צוללת, בן זוגה דיווח על היעדרותה. מדסן, שנמשה מהים לאחר שהצוללת נמצאה שקועה, החליף לא מעט גרסאות בנוגע למצבה של ואל - עד שחלקי גופתה החלו להתגלות.
"החקירה", שזכתה להצלחה גדולה בדנמרק, מובלת על ידי ינס מולר, ראש מחלק הרצח של משטרת קופנהגן, בחיפושיו אחר האמת ואחר ראיות מוצקות שיבססו את התיק נגד מדסן, שנחשד ברצח. הסדרה נוצרה בשיתוף פעולה הדוק עם ינס מולר האמיתי, כמו גם עם הוריה של קים, אינגריד ויואכים ואל.
13 צפייה בגלריה
מתוך "החקירה"
מתוך "החקירה"
מתוך "החקירה"
(צילום: HBO)
מי בפנים: פילו אסבאק (יורון גרייג'וי מ"משחקי הכס"), סורן מאלינג ("הממשלה"), פרנילה אוגוסט (שמי סקייווקר מ"מלחמת הכוכבים") ועוד.

הלסטון

מתי ואיפה: 14 במאי, נטפליקס.
מה הסיפור: נטפליקס ממשיכה לסחוט כמה שאפשר מחוזה הענק שלה עם ריאן מרפי, ובזמן שאנחנו ממתינים בסבלנות לעונות נוספות של תוכניותיו האחרות - "אימה אמריקנית" ו"פוזה" - הוא משיק מיני-סדרה חדשה שתחזור לחייו של רוי הלסטון, מעצב האופנה האמריקני האגדי שזכה לפרסום בשנות ה-70 והלך לעולמו כעשרים שנה מאוחר יותר, בגיל 57, לאחר מאבק במחלת הסרטן.
"גדלתי באינדיאנה ותמיד שמעתי על שני אנשים שהצליחו לצאת מהמקום ולעשות דברים גדולים וזוהרים: הראשונה הייתה פלורנס הנדרסון (כוכבת "חבורת בריידי", נ"ב) והשני היה הלסטון", הסביר מרפי בריאיון למה בחר דווקא בו. "בעיניי הוא תמיד היה דמות גדולה מהחיים, ייצוג של מישהו שהגיע ממקום צנוע ועשה משהו מדהים בחייו". ואכן, הסדרה תעקוב אחר הניסיון (המוצלח) של המעצב למנף את שמו לכדי אימפריית אופנה עולמית - הלסטון - שהפכה לשם נרדף ליוקרתיות, תשוקה, תהילה וסטטוס חברתי נחשק בניו יורק של שנות ה-70 וה-80. אך מה קורה כשהשתלטות עוינת מכריחה אותו להילחם על השליטה בנכס היקר ביותר עבורו - השם שלו? נגלה בחמשת הפרקים שיגיעו למסכינו בשבועות הקרובים.
13 צפייה בגלריה
מתוך "הלסטון"
מתוך "הלסטון"
מתוך "הלסטון"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: יואן מקגרגור ("מלחמת הכוכבים") הוא זה שמשתחל לחליפתו של הלסטון ומכהן גם כמפיק בפועל. והוא לא לבד - בסדרה יככבו גם רורי קאלקין (אחיהם של מקולי וקיראן), ורה פרמיגה ("לזמן את הרוע"), קריסטה רודריגז ("סמאש"), מרי בת' פיל (הסבתא המתוקה מ"דוסון קריק") ועוד.

מחתרת המסילה (The Underground Railroad)

מתי ואיפה: 14 במאי, אמזון פריים.
מה הסיפור: הסדרה החדשה והצפויה של בארי ג'נקינס ("אור ירח" זוכה האוסקר), שמעבדת למסך של מנויי אמזון פריים את הרומן ההיסטורי זוכה הפוליצר מאת קולסון וייטהד. במוקד "מחתרת המסילה" ישנה קורה רנדל, שפחה שחורה בג'ורג'יה הדרומית, שנמצאת על סף גיל ההתבגרות ומבינה כי בקרוב תהפוך לקורבן לתקיפות מיניות.
היא חולמת לברוח מחיי העבדות במטע הכותנה וכשהיא שומעת מעבד אחר על קיומה של "מחתרת המסילה", השניים מחליטים להימלט ולחפש אחריה - רק כדי לגלות שלא מדובר בשמועה, אלא במערכת מסילות תת-קרקעית של ממש המנוהלת על ידי מתנגדי העבדות, עם מנהרות וקרונות שמתניידות בסתר ואוספות עבדים נמלטים. אולם לא עובר זמן רב עד שעולה על עקבותיה של קורה צייד עבדים, שיעשה הכול כדי להשיב אותה למטע שממנו ברחה.
13 צפייה בגלריה
מתוך "מחתרת המסילה"
מתוך "מחתרת המסילה"
מתוך "מחתרת המסילה"
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: טוסו אמבדו בתפקידה הגדול הראשון, ויליאם ג'קסון הרפר (צ'ידי מ"המקום הטוב"), ג'ואל אדג'רטון ("המתנה"), לילי רייב ("אימה אמריקאית"), וויל פולטר ("הרץ במבוך") ועוד.

מי הרג את שרה? - עונה 2 (Who Killed Sara)

מתי ואיפה: 19 במאי, נטפליקס.
מה הסיפור: רק לפני קצת יותר מחודש, "מי הרג את שרה?" המקסיקנית כבשה את הפסגה של נטפליקס, כשהפכה לסדרה בשפה הזרה הכי נצפית בענקית הסטרימינג, עם 55 מיליון צפיות ברחבי העולם. והנה, עוד לפני שהספקנו לומר "מירב בן ארי" - העונה השנייה מגיעה למסכים שלנו, ואולי איתה תגיע גם התשובה לשאלת מיליון הפסו - מי הרג את שרה.
כזכור, הסדרה עוקבת אחר אלכס גוזמן, גבר שבילה 18 שנה בכלא על רצח אחותו המתבגרת, שרה, על אף שהוא לא זה שהרג אותה. עם שחרורו, הוא מיקד את מאמצי הנקמה שלו ברודולפו לזקנו, מי שהאמין שאשם במותה, אולם הוא התגלה כחף מפשע. זה לא בדיוק ניקה מחשד את שאר בני משפחת לזקנו, בייחוד לאור הגילוי ששרה הייתה בהריון מרומן שניהלה עם סיזר לזקנו הנשוי, אך בעונה השנייה נקבל רמזים נוספים שעשויים להוביל לפתרון התעלומה. כמו כן, נלמד על הנטיות האובדניות של שרה, שהתמודדה עם בעיות נפשיות. מי שינסה לעשות סדר בהכול הוא כמובן גוזמן, שימשיך בחיפושיו אחר האמת מאחורי מותה של אחותה, שאולי בכלל נותרה בחיים.
13 צפייה בגלריה
מתוך "מי הרג את שרה", עונה 2
מתוך "מי הרג את שרה", עונה 2
מתוך "מי הרג את שרה", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כוכבי העונה הראשונה, בהם מאנולו קרדונה (אלכס), סימנה למדריד (שרה), הינס גרסייה מילאן (סיזר), קלאודיה רמירז (מריאנה), אלחנדרו נונס (רודולפו), ועוד כמה מצטרפים חדשים.

מ.ו.ד.ו.ק (M.O.D.O.K)

מתי ואיפה: 21 במאי, הולו.
מה הסיפור: האימפריה של מארוול ממשיכה להתרחב, וכעת היא גם נכנסת לתחום אנימציית סטופ-מושן למבוגרים עם "מ.ו.ד.ו.ק" - סדרה חדשה מבית היוצר של ג'ורדן בלום ("אבא אמריקאי") והקומיקאי פאטון אוסוולט, שמבוססת על דמות נבל העל מהקומיקס.
מ.ו.ד.ו.ק, או בשמו האנושי ג'ורג' טרלטון, הוא מעין ראש רובוט מרחף, שהנהיג בעבר את ארגון הפשיעה A.I.M, אולם סולק מתפקידו לאחר שהארגון פשט את הרגל ונמכר לחברה המתחרה. כעת, בעקבות הכישלון שלו להשתלט על העולם, הוא נקלע למשבר אמצע החיים והוא נאלץ לחזור לביתו הפרובנציאלי שבניו ג'רזי, בדיוק כשאשתו ג'ודי מבקשת להתגרש כדי לצאת לדייט עם יריבו, וונדר מן.
13 צפייה בגלריה
מתוך "מודוק"
מתוך "מודוק"
מתוך "מ.ו.ד.ו.ק"
(צילום: Hulu)
מי בפנים: את מ.ו.ד.ו.ק מדבב פאטון אוסוולט (שעלה לאחרונה לכותרות עם הדוקו על אשתו המנוחה, "רוצח נעלם בחשיכה"), לחליפת המתכת המונפשת של איירון מן נכנס ג'ון האם ("מד מן"), נייתן פיליון ("קאסל") הוא וונדר מן, וגם - בן שוורץ ("מחלקת גנים ונוף"), ביל היידר ("בארי"), מליסה פומרו ("ברוקלין תשע תשע"), איימי גרסיה ("לוציפר") ואחת - וופי גולדברג.

Solos

מתי ואיפה: 21 במאי, אמזון פריים.
מה הסיפור: דיוויד וייל ("ציידים") חוזר עם אנתולוגיה דרמטית-מד"בית בת שבעה חלקים, שעוקבת אחר שבעה סיפורים של שבע דמויות, המגולמות על ידי כמה מהשמות הכי גדולים בהוליווד - בראשם הלן מירן, מורגן פרימן ואן האת'וויי.
13 צפייה בגלריה
מתוך SOLOS
מתוך SOLOS
מתוך SOLOS
(צילום: Amazon Prime Video)
העלילה של הסדרה מעורפלת בשלב זה, אך מה שכן ניתן לומר זה שכל דמות תצא להרפתקה מרגשת בעתיד הלא ידוע, ותגיע לתובנה שגם בזמנים הקשים והבודדים ביותר - כולנו מחוברים זה לזה על ידי החוויה האנושית. נשמע מתפלסף, נכון, אבל זה מה יש כרגע ועם זה נעבוד.
13 צפייה בגלריה
מתוך SOLOS
מתוך SOLOS
מתוך SOLOS
(צילום: Amazon Prime Video)
מי בפנים: כאמור, פרימן, מירן והאת'וויי מככבים, ולצידם גם אוזו אדובה (כוכבת "כתום זה השחור החדש", שחוזרת החודש גם עם עונה רביעית ל"בטיפול"), אנתוני מקי ("פלקון וחייל החורף"), דן סטיבנס ("היפה והחיה"), קונסטנס וו ("עשיר בהפתעה") וניקול בהארי ("סליפי הולו").

מומחה לכלום מגיש: רגעים באהבה (עונה 3)

מתי ואיפה: 23 במאי, נטפליקס.
מה הסיפור: "מומחה לכלום" נחשבה לאחת הסדרות האהובות והמצליחות של נטפליקס, עד שבינואר 2018 היא נכנסה לרשימה השחורה כשהיוצר והכוכב שלה, עזיז אנסרי, הואשם בהתנהגות מינית לא הולמת. הדברים הגיעו מצד אישה שטענה כי הקומיקאי נהג באגרסיביות כלפיה בדייט שאליו יצאו, וכי בהמשך הערב "חילל" אותה והפך את המפגש ביניהם ל"נוראי". הוא, מצידו התנצל, אך הוסיף וחידד כי כל האינטרקציה המינית ביניהם הייתה בהסכמה, ובמקביל זכה לחיזוק חלקי, כשאנשים טענו כי המתואר בסיפור נשמע בסך הכול כמו אנקדוטה בדייט גרוע.
בזמן שחלף מאז, נטפליקס הודיעו כי הם פתוחים לאפשרות של עונה שלישית, אולם אנסרי בחר להתרחק מאור הזרקורים, וכעת מתקבלת הפשרה: "מומחה לכלום מגיש: רגעים באהבה" - עונה שתתמקד דווקא בדמותה של דניס, חברתו של דב (בגילומה של לינה וויית') ובסיפור האהבה שלה ושל בת זוגה, אלישיה. הסדרה תעקוב אחר העליות והמורדות של חיי הנישואים שלהן, הקשיים שלהן עם פוריות אך גם עם שגשוג והגשמה עצמית, ו"שאר שאלות אקזיסטנציאליסטיות על אהבה וחיים". הבחירה במעין עונת ספין-אוף שכזאת מגיעה, בין היתר, בהשראת הפרק המוצלח מהעונה השנייה, "חג ההודיה", שעסק בדניס - ואף זיכה את וויית' ואת אנסרי בפרס אמי על כתיבה יוצאת דופן לסדרת קומדיה.
מי בפנים: לינה וויית' ("שיי טאון") היא דניס, ונעמי אייקי ("סוף הפאקינג עולם") תצטרף לקאסט ותגלם את בת הזוג שלה. אנסרי, ככל הנראה, לא יופיע.

אנשים נורמלים

מתי ואיפה: 23 במאי, HOT ו-yes.
מה הסיפור: הדרמה המדוברת (והסקסית) של 2020, שבה צופים ומבקרים התאהבו כאחד, סוף-סוף מגיעה לישראל. "אנשים נורמלים" מבוססת על רב המכר של סאלי רוני מ-2018, ועלתה לראשונה ב-BBC האנגלי לפני שנה, אך כשהגיעה להולו האמריקנית היא כבר הפכה לאחת הסדרות הכי חמות על המסך הקטן, ולבעלת אינספור מועמדויות בטקסים השונים (גם באמי, לשחקן הראשי ולבמאית).
הסדרה עוקבת אחר מערכת היחסים מלאת התהפוכות של מריאן שרידן וקונל וולדרון - מימיהם כתיכוניסטים ועד לימודי התואר הראשון - בעודם מנסים לנווט את חייהם כאנשים בוגרים. כשאומרים שהפכים נמשכים - מדברים עליהם: מריאן נחשבת לעוף המוזר של השכבה, תלמידה שקטה ומצטיינת שמגיעה מבית מבוסס אך מעורער. היא מתגוררת עם אימה האלמנה והשתלטנית דניס ואחיה הממורמר והבעייתי. קונר, מאידך, הוא אתלט שאפתן ופופולרי שגר עם אימו היחידנית, לוריין, המועסקת על ידי דניס כמנקה בביתה. הפערים הסוציו-אקונומיים והחברתיים בין השניים מאלצים אותם לשמור את הקשר הרחק מעיני הסביבה, אך מעוררים בלית ברירה גם שלל מחלוקות ככל שהקשר המורכב שלהם מתפתח.
13 צפייה בגלריה
מתוך "אנשים נורמלים"
מתוך "אנשים נורמלים"
מתוך "אנשים נורמלים"
(צילום: BBC)
מי בפנים: דייזי אדגר-ג'ונס ופול מסקל, שעל אף אלמוניותם הפכו בינתיים לשניים מהשמות הכי מבטיחים בתעשייה, וגם אייסלין מק'גאקין ("זרה"), שרה גרין ("פני דרדפול") ועוד.

בטיפול - עונה 4

מתי ואיפה: 24 במאי, HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: יותר מעשר שנים לאחר ירידתה, העיבוד האמריקני ל"בטיפול" הישראלית חוזר למסך הקטן. בעונה הרביעית, שהיא מעין ריבוט לדרמה המצליחה, תתפוס את כס המטפל ברוק טיילור, פסיכולוגית מבוקשת מאל.איי, בתקופת זמן מאתגרת לאנשי מקצוע ומטופלים כאחד - תקופת הקורונה.
לדברי יוצרי הסדרה, טיילור תתמודד עם בעיות יותר "עדכניות" ל-2021 מצד מטופלים ורסטיליים למדי - אלדיו, סייע רפואי המטפל בצעיר שמגיע ממשפחה אמידה; קולין, מיליונר שהשתחרר מהכלא לאחר שהורשע בעבירות צוואר לבן; וליילה, טינאייג'רית שחורה שמגיעה ממשפחה שתלטנית למדי. אך כמתבקש, היא בעצמה מתמודדת עם שדים משלה, הכוללים אובדן שטרף את כל הקלפים, אקס שמסבך את חייה ושאר אתגרים שנקרים בדרכה מתוקף היותה אישה שחורה בארצות הברית.
13 צפייה בגלריה
מתוך "בטיפול", עונה 4
מתוך "בטיפול", עונה 4
מתוך "בטיפול", עונה 4
(צילום: Suzanne Tenner/HBO)
מי בפנים: הקאסט של העונות הקודמות לא ישוב לזו הרביעית ובמקומם נקבל בתפקיד הראשי את אוזו אדובה (קרייזי אייז מ"כתום זה השחור החדש"), אנתוני ראמוס ("המילטון"), ג'ון בנג'מין היקי ("האישה הטובה"), ג'ואל קינמן ("ההריגה"), קווינטסה סווינדל (Trinkets) ועוד.

עושות כותרות - עונה 5

מתי ואיפה: 30 במאי, yes.
מה הסיפור: העונה החמישית והאחרונה של הסדרה שהפכה ללהיט הודות לשידורה בנטפליקס. בחודשים האחרונים הוכתרו ארבע עונותיה של "עושות כותרות" כגילטי פלז'ר האולטימטיבי עבור מי שהעדיפו להדחיק את הקורונה ולצלול הישר לתוך העולם האסקפיסטי הוורדרד של ג'יין, קאט וסאטון במערכת מגזין הנשים הפיקטיבי, "סקרלט" - אותו מנהלת הבוסית והאגדה, ג'קלין.
13 צפייה בגלריה
קייטי סטיבנס ב"עושות כותרות"
קייטי סטיבנס ב"עושות כותרות"
קייטי סטיבנס ב"עושות כותרות"
(צילום: Philippe Bosse/Freeform/Universal Television באדיבות yes)
למרבה הצער, כמו סדרות רבות אחרות גם צילומי "עושות כותרות" נפגעו מהקורונה, ולכן נאלץ להסתפק בשישה פרקים בלבד שיחשפו בפנינו איך הנשואים הטריים סאטון וריצ'ארד מתמודדים עם אי הרצון שלה בילדים, מה ג'יין תעשה בנוגע לרומן האסור עם העובד שלה סקוט, והאם קאט והאקסית המיתולוגית עדינה יצליחו לגשר על כל הפערים וישובו זו לזרועות זו. אך חשוב מכל, התקציר הרשמי של העונה מבטיח כי בעונה הנוכחית והאחרונה נלווה את השלוש כשהן סוף סוף מגדירות את מי שהן באמת - ומפענחות איך הן יכולות להותיר את החותם המשמעותי ביותר על העולם.
מי בפנים: כל מי שלמדנו לאהוב רק לפני רגע ובקרוב כבר נאלץ להיפרד ממנו - קייטי סטיבנס (טייני ג'יין), עיישה די (קאט), מייגן פייהי (סאטון), מלורה הארדין (ג'קלין), סאם פייג' (ריצ'ארד), ניקול בושרי (עדינה) ועוד.