צ'ואי בראבו, הסייד קיק של צ'לסי הנדלר בתוכנית האירוח, "הלילה עם צ'לסי", הלך לעולמו בגיל 63. לפי הדיווח באתר וראייטי, השחקן המקסיקני-אמריקני מת בפתאומיות לאחר שאושפז עם כאבי בטן, במהלך ביקור אצל משפחתו במקסיקו.
1 צפייה בגלריה
צ'וי בראבו
צ'וי בראבו
צ'ואי בראבו
(AP)
"הלילה עם צ'לסי" שודרה בערוץ E! במשך שבע שנים, משנת 2007 ועד 2014 וצ'ואי כיכב במשך כל השנים לצידה של הנדלר. הקומיקאית נפרדה מבראבו בפוסט בעמוד האינסטגרם שלה, "צ'ואי בראבו העניק לנו כל כך הרבה צחוק ולעולם לא אשכח את קול צחוקו שהגיע מהמשרד שלו אל שלי". לפני ימים ספורים הקדישה לו פוסט ואיחלה לו יום הולדת שמח ב-7 בדצמבר.



בראבו נולד כחסוס מלגוזה במקסיקו בשנת 1956. הוא היגר לקליפורניה בגיל 15 והקריירה שלו תפסה תאוצה בשנות ה-90, במסגרתה שיחק בסרטים כמו The Honeymooners ו-"שודדי הקאריביים: סוף העולם". אולם הפך להיות פנים מוכרות בעקבות תוכנית האירוח הלילית, לאחריה הופיע בסרטים נוספים כמו The Sex Trip.
בריאיון בשנת 2012 חשף כי הוא שורד של מחלת סרטן הערמונית, וכי הוא אלכוהוליסט לשעבר - מחלה שכמעט והובילה אותו לאבד את ביתו. "עברתי הרבה בחיי, אבל התגברתי על המאבקים שלי ועכשיו אני סוף סוף חי את חיי".