ג'וס ווידון איים על הקריירה של גל גדות בצילומי "ליגת הצדק", כך לפי כתבה נרחבת שפורסמה היום (ג') באתר "הוליווד ריפורטר", במהלכה התראיין השחקן ריי פישר וחלק את החוויות הקשות שלו עם הבמאי. לפי הכתבה, מקורות שונים חשפו את ההתנהלות הבעייתית של ווידון על הסט, שכבר נחשפה בעבר על ידי לא מעט שחקנים, כולל כוכבי "באפי ציידת הערפדית", סדרת הדגל שלו. גדות עצמה אמרה בדצמבר האחרון כי "החוויה איתו לא הייתה הכי טובה", אך מעולם לא נכנסה לפרטים.
לפי התחקיר, הפיצוץ הכי גדול בין השניים היה כשגדות סירבה להקליט שורות תסריט שהיא לא אהבה. עד ראייה סיפר שווידון אמר שנמאס לו ממנה. "הוא אמר לה שהוא הכותב ושהיא הולכת לשתוק ולהגיד את השורות שלה ושהוא יכול לגרום לה להיראות מטומטמת לחלוטין בסרט".
מקור אחר סיפר שגדות לא אהבה שהדמות שלה הייתה יותר תוקפנית מהדמות אותה גילמה ב"וונדר וומן". לפי הכתבה, גדות ופטי ג'נקינס, במאית הסרט, פנו אל מנהלי האולפן, האחים וורנר, כדי ליישב את הסוגייה הזאת.
2 צפייה בגלריה
גל גדות
גל גדות
גל גדות
(צילום: AP)
פישר, שגילם את סייבורג בסרט, היה השחקן הראשון שחשף את ההתנהלות הבעייתית של ווידון על הסט של "ליגת הצדק", אליה הגיע הבמאי כדי לשכתב את הסרט שזאק סניידר כתב וביים. כשסניידר פרש מההפקה בגלל טרגדיה משפחתית, ווידון החליף אותו כבמאי ויצא לצילומי השלמות נרחבים לסרט המקורי. בעקבות הדברים של פישר, אולפני האחים וורנר קיימו חקירה פנימית על ההתנהלות של ווידון, במהלכה התבקשה גדות לספר את גרסתה לדברים.
2 צפייה בגלריה
ג'וס וידון
ג'וס וידון
ג'וס ווידון
(Gettyimages)