תיאטרון גשר, שיחזור להציג ב-22 באפריל לאחר הפסקה של שנה, יפתח את העונה השלושים להקמתו בחמש הצגות חדשות. ההצגות הראשונות שיועלו יהיו "הכלה וצייד הפרפרים", על פי מחזהו של נסים אלוני, בבימויו של יאיר שרמן, עם אפרת בן-צור וישראל (סשה) דמידוב; "בכל שעה עגולה" שעוסקת בהתדרדרות החברתית במדינה מאז רצח רבין, מאת ובבימוי יחזקאל לזרוב ובהשתתפות אורנה בנאי, נטע שפיגלמן ומיקי לאון; "אלף שמשות זוהרות" על פי רב המכר של חאלד חוסייני, בבימוי נועם שמואל ובהשתתפות דורון תבורי, נטע שפיגלמן ורוני עינב, והקומדיה המוזיקלית "קליעים מעל ברודווי" מאת וודי אלן, בגרסת מחזמר, שיביים רפי ניב ובהשתתפות טלי אורן, מיקי לאון ואלון פרידמן.
לכבוד יום הולדתו השלושים של התיאטרון יעלו בהמשך העונה שלוש קלאסיקות של הספרות הרוסית: "השחף" מאת אנטון צ'כוב, "אונייגין" על פי הרומן בחרוזים מאת פושקין ו"החטא ועונשו" על פי הרומן מאת דוסטוייבסקי. הצגה נוספת עליה עובדים בגשר היא "האוצר מתחת לגשר" המיועדת לכל המשפחה, בהשראת מעשיות רבי נחמן מברסלב, מאת רועי חן ובבימוי אמיר י. וולף. ישתתפו: עידו מוסרי, גלעד קלטר, טלי אוסדצ'י, אורי יניב, אלכסנדר סנדרוביץ' ואלון פרידמן.
2 צפייה בגלריה
הכלב וצייד הפרפרים
הכלב וצייד הפרפרים
"הכלה וצייד הפרפרים"
(צילום: דניאל קמינסקי)
פרויקט מסקרן נוסף שנולד בתקופת הקורונה הוא "ילד תיאטרון” - ערב קברט בו סוקר עידו מוסרי את ארבעים השנים הראשונות בקריירה שלו, מהיותו ילד ב"עלובי החיים" וב"המלך ואני", דרך תפקידיו בתכניות "תופסים ראש", "בובספוג" ו"היהודים באים", ועד היום, כשחקן תיאטרון גשר. טל בלכרוביץ אחראי על הצד המוזיקלי. ההצגה "מי כמוני" שיצרו אילאיל סמל ורועי חן, המספקת הצצה לחיי בני נוער במחלקה סגורה והוצגה לפני פרוץ הקורונה, תחזור להציג בחודשים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
כל שעה עגולה
כל שעה עגולה
"כל שעה עגולה"
(צילום: ישיעיה פיינברג)
רפרטואר גשר כולל גם שיתוף פעולה עם האופרה הישראלית בשם "אימהות" - מסע מוסיקלי-דרמטי בביצוע סולניות האופרה ושחקניות התיאטרון, בבימוי שירית לי וייס ובניצוח דוד זבה. בנוסף, משתתף תיאטרון גשר בפרויקט "עתיד התיאטרון" בתמיכת עיריית תל אביב, במסגרתו צפויות לעלות ההצגות "איפה יפו" מאת נטע וינר, "זלדה" מאת עליזה חנוביץ, "הקב"ר המזמר" מאת אילאיל סמל ו"קונץ" מאת אריאל ברונז.
את התקופה הארוכה בה היה סגור לקהל ניצל התיאטרון כדי לחדש את האולם, להחליף את המושבים ולשפץ את הפואייה.