דונלד טראמפ (1987)

29 שנים לפני שנבחר לנשיא ארצות הברית, התראיין איל הנדל"ן דונלד טראמפ בתוכניתו של קינג, והצהיר שהוא לא מעוניין להפוך לנשיא - וזאת, למרות שבמשך חלק נכבד מהריאיון שוחח עם קינג על פוליטיקה ויחסיה הבינלאומיים של ארה"ב. בהרבה מדבריו של טראמפ ניתן לראות את העמדות שיישא עמו בהמשך לבית הלבן - כולל דרישתו שמדינות העולם ישלמו על ההגנה שמספקת להן ארה"ב. צפו:
(קינג עם דונלד טראמפ)

מרלון ברנדו (1994)

את הריאיון הזה ניהל קינג בביתו של מרלון ברנדו, לבקשתו של הכוכב ההוליוודי האגדי, עתיר הסקנדלים והשערוריות. הריאיון החל בשירה של השניים יחד, ואז ברנדו - הידוע לשמצה בסירובו להתראיין - התוודה כי הסיבה לריאיון היא מכיוון שהתחייב תחת חוזה לקדם ספר שנכתב אודותיו, ומכיוון שקינג הוא "אדם מיוחד": "אתה ישיר מאוד וכן, והקהל באמת היה רוצה לדעת מה לארי קינג חושב".
(קינג ומרלון ברנדו)

בנימין נתניהו (2010)

קינג נהג לראיין גם את ראשי ממשלת ישראל לדורותיה - כולל בנימין נתניהו, אותו ראיין לראשונה עוד כשנפרד מתפקידו כשגריר האו"ם ב-1988. לאורך השנים ראיין קינג את נתניהו עוד מספר פעמים - כולל ריאיון שנוהל ב-2010, כשנה וחצי לאחר שנבחר נתניהו בבחירות לממשלה ה-32, במהלכו קרא נתניהו לאבו מאזן לבוא לפגשו אותו כדי לדבר על שלום.
(קינג עם נתניהו)

סלין דיון (2005)

אחרי שתרמה מיליון דולר לנפגעי הוריקן קתרינה, שהיכה בעוצמה בניו אורלינס וגרם לנזק אדיר ואלפי נפגעים, התראיינה הזמרת הקנדית סלין דיון לקינג, וסיפקה תצוגה אמוציונלית ובלתי נשכחת בו נתנה דרור לזעמה על אוזלת ידן של הרשויות שאמורות היו לסייע.
(קינג וסלין דיון)

ג'וני קוקרן (1995)

הריאיון עם ג'וני קוקרן, סנגורו של או.ג'יי סימפסון, התקיים יום לאחר זיכויו של סימפסון במשפט הרצח שנוהל נגדו. הוא לא ראוי לציון רק בשל נוכחותו הכריזמטית והפרובוקטיבית של קוקרן, אלא גם בשל העובדה שסימפסון עצמו התקשר במהלך הריאיון כדי לשוחח עם קינג. "הרבה מהחברים שלי אמרו לי שהיית הוגן, ושכיסית את הפרשה משני הצדדים", התחיל סימפסון את דבריו.
(קינג עם ג'וני קוקרן. על קו הטלפון: או.ג'יי סימפסון)

הביטלס (2007)

כמובן שלא היה זה ההרכב המלא שקינג ראיין בתוכניתו מ-2007, אלא חברי ההרכב שנותרו בחיים- פול מקרטני ורינגו סטאר - יחד עם אלמנותיהן של ג'ון לנון וג'ורג' האריסון, יוקו אונו ואוליביה האריסון. הארבעה הגיעו על מנת לקדם את אלבום הרימיקסים Love, כשמקרטני וסטאר מתראיינים אחרי השיחה של קינג עם האריסון ואונו לבדן. רגע מביך נרשם כאשר קינג כינה בטעות את רינגו "ג'ורג'".
(קינג עם רינגו סטאר ופול מקרטני )

אל גור ורוס פרו (1992)

את הריאיון הזה, שהיה יותר עימות מריאיון, החשיב קינג כאחד מרגעיו הגדולים. במהלכו, התעמתו סגן הנשיא אל גור והמועמד העצמאי רוס פרו בתוכנית של קינג, בנוגע להסכם הסחר הצפון-אמריקני NAFTA אשר נחתם כמה חודשים לפני כן. פרו, אשר במהלך הריאיון כשל בלשונו, לא הצליח להעביר כראוי את עמדתו והחוויר אל מול גור הכריזמטי, ראה את הקריירה הפוליטית שלו הולכת מדחי לדחי אחריו.
(גור ופרו בתוכנית של קינג)

ג'רי סיינפלד (2007)

כשג'רי סיינפלד הגיע להתראיין אצל קינג על מנת לקדם את סרטו "כוורת בסרט", עורר המגיש הוותיק את חמתו של הקומיקאי והיוצר של אחד מהסיטקומים המצליחים בכל הזמנים, כשביקש לוודא כי "סיינפלד" ירדה מהאוויר בשל החלטתם של יוצריו, ולא של הרשת. כשקינג שאל את אם זה נכון שהוא זה שביטל את התוכנית, כנראה שפגע באגו של סיינפלד, שהשיב: "אתה יודע מי אני? 75 מיליון צופים לפרק האחרון!".
(קינג עם ג'רי סיינפלד)

סנופ דוג (2010)

לקינג היה רקורד נכבד של ראיונות עם אמנים, אבל גם אל מול אלפי הראיונות שניהל, זה שערך עם הראפר האהוב סנופ דוג היה מלבב במיוחד - אולי מכיוון שכלל נסיעה בפונטיאק פריזיאן המשופצת (והמקפצת) של סנופ, שנתן לקינג בן ה-76 לאחוז בהגה.
(קינג עם סנופ דוג)