בזמן שהוא נכנס לבית "האח הגדול", הקורונה הייתה רחוקה מכאן. אבל כשפול טשגיאן יצא אמש מהבית המבודד במדינה למציאות חדשה של מדינה מושבתת כמעט לחלוטין. "כשירדתי במדרגות מבית 'האח הגדול', הייתה לי הרגשה שמשהו רע קורה במדינה, אבל לא הבנתי עד כמה", אמר היום (א') בריאיון ל-ynet המודח הטרי פול טשגיאן.
"כשלא היה קהל זה היה מוזר, לא חשבתי שאני לא מודח ולא חשבתי שזה חלק מהמשחק. הרגשתי שהאווירה לא טובה, אבל חשבתי שזה דווקא קשור לאירוע ביטחוני".
כשנכנסת לבית "האח הגדול" משבר הקורונה היה בתחילתו. לא חשבת שזה קשור? "לא. הפעם הראשונה כששמעתי על הקורונה הייתה עוד לפני שנכנסתי לבית 'האח הגדול', אבל זה היה רק בסין. קיוויתי שזה לא יתפשט בארץ והייתי קצת אופטימי לגבי זה. לא חשבתי בחיים שאני אצא מבית 'האח' וזה יהיה המצב. הייתי בשוק שהמדינה במצב הזה בגלל הקורונה. התבאסתי כי רציתי לצאת, לשתות בירה, לפגוש את החברים, להתרענן קצת בחוץ. עכשיו אני מרגיש שיצאתי מההסתגרות בבית 'האח הגדול' להסתגרות בבית שלי".
לא דגדג לך לדבר עם הדיירים הוותיקים על הקורונה? "שמע, נתתי את המילה שלי לא לדבר על הקורונה בכלל בבית 'האח הגדול'. אני מאוד אוהב את כללי המשחק, וחלק מהם זה לשמור על סודיות. לפעמים הייתי משתעשע ומספר בדיחה כמו 'בא לי לשבת על החוף ולשתות קורונה', אבל זה לא שינה כי אף אחד לא הבין למה התכוונתי. מיד כשיצאתי מהבית שאלתי אם יש הרוגים בגלל הקורונה ובמי היא פוגעת, מהר מאוד הבנתי את המצב".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
לא חושב שהדיירים יאמינו למה שקורה בחוץ. טשגיאן ב"האח הגדול"
(באדיבות רשת)
אתה חושב שהאח הגדול צריך לספר לדיירים על מה שקורה עם הנגיף? "אם האח הגדול יספר לדיירים על הקורונה - הם יחשבו שזאת משימה. אני לא חושב שהם יאמינו שזה המצב. זה מצב רציני ואני חושב שיש שם אנשים שיפחדו. לא יודע אם הוא צריך לעדכן אותם".
למעשה הלכו לך 15 דקות התהילה, לא? "אני לא רוצה להיכנס למקום העצוב הזה של הקורונה ולהיכנס לדיכאון. זאת עובדה קיימת וצריך להתמודד איתה. לא נכנסתי ל'האח הגדול' בשביל ה-15 דקות בגן עדן. הפרסום זה לא העניין שבגללו נכנסתי, נכנסתי כדי לדעת שאני יכול להתמודד עם מקום סגור - והצלחתי".
טשגיאן החזיק מעמד יפה יחסית לדיירים שנכנסים בכניסה השנייה לבית "האח הגדול" (הערב, רשת). יש לו פז"ם של 29 ימים ולכן ההדחה, לדבריו, לא גרמה לו לאכזבה גדולה. "כשנכנסתי לבית אמרתי לעצמי שאהיה מקסימום חודש וחצי, ואני חושב שעבר פרק זמן יפה. היה לי שבוע לא הכי כיפי בבית, עם הגעגועים, והיו לי ימים קצת קשים עם עליות ומורדות כמו שיש בבית הזה. כמעט אמרתי לצופים 'אל תצביעו לי', אבל בסוף זאת תחרות ואתה תמיד רוצה לנצח".
המחלוקות שלך היו בעיקר עם אודליה והשירה שלה. "אין מישהו ספציפי שגרם לי לרצות ללכת. היו לי תחושות של מיצוי. היו לי הרבה חוויות בבית 'האח הגדול', כאלה טובות יותר וכאלה טובות פחות. אי אפשר להסתדר עם כולם. היו לי ויכוחים עם אודליה, אבל הבנתי שהיא כזאת ואני לא מתכוון לשנות אותה. אני נגיד לא אעשה דברים שעושים לי טוב על חשבון אחרים - והיא כן תעשה. כל אחד והדפקה שלו. כמו שלי יש דפקה, אז אצלה זה בעניין השירה. בסך הכל היא בחורה טובה, כולם אחלה אנשים".
2 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
"כמו שלי יש דפקה, אצל אודליה זה בעניין השירה". "האח הגדול"
(באדיבות רשת)
טשגיאן בן ה-29, שהשתתף בעבר ב"נינג'ה ישראל", נכנס לבית "האח הגדול" בתקווה לזוגיות, מה שלא קרה בפועל. "בגלל שדיברו איתי על זה לפני הכניסה לבית הייתי בציפייה לזוגיות. היה לי את הניסיון עם נועם, אבל לא הייתה מישהי שמצאה חן בעיני בבית, לא מבחינת האופי ולא מבחינת המראה. לא ניסיתי להתחיל עם ירדן, אולי מבחינתה זה נראה ככה. ירדן היא אחלה אבל לא כולם נועדו להיות יחד. זה שאתה בתוך בית סגור וכל אחד צמא לחום ואהבה, זה נכון, אבל לא הייתי עושה את זה בכל מחיר. ירדן ואני באים מעולמות שונים בתפיסה שלנו. היא פחות הסגנון שלי".
מי הזוכה שלך? "ממה שנראה אסיף מאוד חזק וגם תקווה. יש כמה חזקים".