הגיטריסט הווירטואוז סטיב ואי ישוב לישראל בחודש הבא, ויופיע בפסטיבל גיטרה בים האדום ביום שבת ה-15 בפברואר בשעה 13:00, עם כיתת האמן הייחודית Alien Guitar Secrets. במסגרת הסדנה יחשוף מאסטר הגיטרה בן ה-59 את סודות הקריירה שלו.
1 צפייה בגלריה
סטיב ואי
סטיב ואי
סטיב ואי
(צילום: Larry DiMarzio)
ואי יעסוק בתיאוריה של המוזיקה, בטכניקת גיטרה, בתעשיית המוזיקה ובחשיפה של האישיות המוזיקלית של כל אחד מאיתנו. הוא ינגן, יזמין את משתתפי לנגן איתו וישתף תובנות מהקריירה העצמאית ארוכת השנים שלו. ואי כבר ביקר בארץ מספר פעמים. ביקורו האחרון נערך בשנת 2018, לרגל סדנת אמן שהתקיימה ברידינג 3 בתל אביב, וגם בשנת 2014 הגיע להופיע בארץ.
ואי החל את הקריירה שלו בגיל 19 כאשר ניגן עם פרנק זאפה ומצא את עצמו כחלק מלהקתו. כיום מאחוריו יותר מ-40 שנות קריירה, 3 פרסי גראמי, מכירות של מיליוני אלבומים ושיתופי פעולה רבים עם כוכבים כמו פרנק זאפה, אוזי אוסבורן, דיוויד לי רות', אליס קופר ועוד - ואי הפך עם גיטרת האיבנז שלו לאחד מהגיטריסטים המוערכים בעולם.
הופעתו בארץ תתקיים במסגרת פסטיבל גיטרה בים האדום הראשון, שיימשך על פני סוף שבוע שלם בעיר הנופש הדרומית אילת, ויכלול הופעות של גיבורי הגיטרה הישראלים: ברי סחרוף, יהודה קיסר, אהוד בנאי, מורדי פרבר, אבי סינגולדה וארז נץ, יוסי סאסי, מיכה שטרית, שלמה יידוב, אלון אולארצ'יק ועוד. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 15-13 בפברואר ברחבי העיר ויכלול מלבד הופעות גם כיתות אמן, ג'אמים מסעירים ועוד.