בשבוע הבא מרסדס בנד תחגוג רשמית 100 שנות פעילות במופע גדול עם אורחים. זו בדיוק ההזדמנות לחזור אחורה ולהיזכר בשירים שליוו אותם בתקופת הפלמ"ח עם האקורדיון וכובע הטמבל; בנצנצים ונעלי הפלטפורמות על הרחבות של תקופת הדיסקו ובחולצות הבטן, הניטים וסיכות הביטחון של תקופת הפאנק. צפו בחומרי הארכיון הנדירים של הלהקה.
"היה מרגש מאד לקבל את ההודעה מאיגוד הפנסיונרים של הערוץ הראשון על כך שנמצא המפתח לארכיון קטעי המוזיקה שברוממה", סיפר גל תורן, סולן הלהקה מראשיתה, על קטעי הווידאו שמצאו, "אליצור דמארי המדהימה הגיעה עד לשם כדי לפתוח לנו את המקום ולעזור לנו לפשפש ולהגיע לחומרים הנדירים האלה, אשר במהלך השנים צילמה וביימה אומנית החוף והפובליציסטית הנודעת קרן (נגעת נסעת) חכמה".
"מטורף לנסות ולעכל בכלל איך הזמן טס כשנהנים ואיך ככה עפה לה מאה", הוסיף וסיפר תורן על המופע הקרוב, "אנחנו כל כך נרגשים להגיע להאנגר לחגוג ביחד עם כל הקהל המשייגנע שלנו (אלה מהם שעדיין בני החיים) את הרגע הזה בהיסטוריה שלנו. אנחנו מרגישים ענווה ענקית ואף תחושה מסוימת של חוסר נעימות מהעובדה שאבני יסוד כמו פורטיס ורביד פלוטניק נעתרו לכבד אותנו בנוכחותם ואף להיות שותפים פעילים באירוע".
1 צפייה בגלריה
ניק קרשאו לימאהל
ניק קרשאו לימאהל
מרסדס בנד
(צילום מסך)
מרסדס בנג תחגוג 100 שנה עם רמי פורטיס ורביד פלוטניק ב-20 בפברואר בהאנגר 11 בתל אביב.