פטריק, כוכב הים הוורוד וחברו הטוב ביותר של בובספוג מכנסמרובע, עובר לקדמת הבמה עם סדרת בת משלו שתעלה בערוץ ניקולודיאון, כך מדווח הערב (ב') אתר "דדליין".
לדברי מקורות, התוכנית בת 13 הפרקים שתיקרא "המופע של פטריק סטאר" - מעין ריפרור לסיטקום "המופע של לארי סנדרס" - תעקוב אחר פטריק והלייט-נייט שהוא מגיש, וגם אחר משפחתו.
2 צפייה בגלריה
בובספוג
בובספוג
בקרוב בתוכנית משלו. פטריק ובובספוג
ביל פייגרבייק ישוב לדבב את כוכב הים, אולם בשלב זה עוד לא ברור מי משאר צוות המדבבים המקוריים יצטרף אליו ולקאסט השחקנים החדש, שידבבו דמויות חדשות ביקום התת-מימי של בובספוג. מטעם ניקולודיאון טרם נמסרה תגובה לדברים.
זוהי עתידה להיות סדרת הבת השנייה מבית "בובספוג" - בשנת 2021 צפויה לעלות "מחנה האלמוגים: שנות הילדות של בובספוג", פריקוול שיציג את בובספוג בן ה-10 המבלה במחנה קיץ הרחק מביתו. כמו כן, לפני כשנה דווח באתר "וראייטי" כי ניקולודיאון שוקל להרחיב את הפרנצ'ייז ולחקור, בין היתר, "סיפור חדש על החברות של בובספוג ופטריק או סיפור שיעסוק בסנדי צ'יקס". נשיא הערוץ בריאן רובינס הסביר בזמנו כי "זה יקום מארוול שלנו, כשיש לך את התוכנית המדהימה הזו שרצה כבר כמעט 20 שנה".
2 צפייה בגלריה
דייוויד בואי ב"בובספוג מכנסמרובע"
דייוויד בואי ב"בובספוג מכנסמרובע"
מתוך "בובספוג מכנסמרובע"
"בובספוג מכנסמרובע", שנוצרה על ידי סטיבן הילנבורג ועלתה לראשונה ב-1999, היא סדרת האנימציה שמשודרת הכי הרבה זמן בערוץ, ונחשבת לסדרת הילדים האהובה ביותר ב-18 השנים האחרונות.