בוקר טוב צ'קלקות אהובות, בוקר של לילה בו יחזקאל בגדדי עזב את בית "האח הגדול" ולקח איתו 80 אחוז מהמלל שהנפיק בית האח מאז נפתח לפני שבוע, כמו גם שתיים וחצי אונות במצטבר מהדיירים שנשארו שם. הקדים אותו אלימלך קשתי, כי איך אפשר בלי השערורייה ההגונה של תחילת העונה, אבל בגדדי הרוויח את ההדחה שלו ביושר. מצטערת, אשתו של בגדדי, החזקנו כמה שיכולנו. אנחנו מחזירים לך אותו משומש במצב היפראקטיבי, מקווה שתסתדרי.
למרות שהוא נכנס על תקן הניג'וס הפוליטי, הדעות הפוליטיות של יחזקאל היו הבעיה האחרונה שלו. האיש הוא פרובוקטור מהסוג העלוקתי, ולתפיסתו כל האמצעים מקודשים - כשהמטרה היא תשומת לב. בגדדי, אדם רהוט והגיוני בסך הכל, הצליח לקבל פחות קולות אפילו מרונית הביביסטית, האישה שבלעה מחולל סיסמאות, או אילון, כנראה האדם שהכריזמה מגיעה אליו כדי למות, ואיחד מולם את השורות - ימין ושמאל, ישראל הראשונה והשנייה, כולם מעוניינים שבגדדי יתפזר מהבית ויפסיק לאכול להם את הראש. אני מאמינה שבחוץ הוא עומד לייסד מדינה קטנה משל עצמו ועל הפרק עומד גם הסכם נירמול יחסים עם ישראל השלישית. אפשרות אחרת היא שבגדדי יגשים את ההצעה שלו לאלימלך, ויעשה "האח הגדול" בבית שלו, עם עצמו.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
עומד לייסד מדינה קטנה משל עצמו? בגדדי מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
העונה רק החלה אבל משולשי אהבה בגזרה הרומנטית כבר מתווצרים במרץ, שלא לומר מרבים צלעות והופכים למרובעי ומחומשי אהבה אינטנסיביים, מלאי תשוקה וקרמים. בראש הפירמידה עומדת משום מה קארין עליה, בחורה יפה עם חגורה שחורה בפלרטטנות, שסחפה אחריה את ג'וזי, הצליחה לגרום לתום להסיט את המבט מהמראה, בלבלה את דיוויד הפוריטני שמתעב כל דבר שיש בו רגשות וסיקרנה את יהודה הזהיר, שמנסה לנכש את המתחרים שלו לפני שהוא ניגש אליה.
ההתפתחות הזאת מבהירה לי, כמו בכל פעם מחדש, כמה מצומצמת ההבנה שלי את המין הגברי והמוטיבציות שלו. מבלי להעליב (טוב, אולי עם קצת להעליב), לי נראה שבחורה מקסימה ומעניינת כמו גל, למרות שהיא נולדה לפני שלוש דקות בערך, אמורה למשוך אליה באופן טבעי יותר גברים מקארין, מור ולינור גם יחד. אבל כנראה שעליה, שהכריזה שאין לה שום כוונה לוותר על אף אחד מהגברים בבית, מצליחה לאחוז בכל הקצוות של החבל וגם להשאיר את העוגה שלמה. אני רק שמחה שמור נכנסה עם זוגיות מהבית ככה שלפחות נחסך מאיתנו קרב מלכות הכיתה, שבו הן מטיחות האחת בשנייה נעלי התעמלות במלתחות ומטביעות כל אחת את הטמפונים של האחרת באסלה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
אולי אחד מהם יהיה הזוכה בליבה של קארין. יהודה ותום מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
תודה לאל שלבית נכנסו גם כמה אנשים בוגרים. רמי ורד, ליאור כלפון, ימית ושולה זקן שהפתיעה, ונראה לי שתגיע רחוק כל עוד האח הגדול יצליח להנפיק פאנצ'ים שכוללים את המילה "מעטפות". הם ללא ספק חוד החנית של השיחות השפויות והמעניינות, אלו שמצליחות לנפק בו זמנית גם מבט על מה שקורה בבית ולא רק להעביר את הזמן בין הסיגריות. הפרלמנט של ורד וזקן עומד להיות אחד ממוקדי הכוח החשובים בבית, שבזמן שהצעירים ידלגו בין הנסט לג'קוזי וימצאו עוד דרכים יצירתיות להחליף רסס טיפתי, השכבה הבוגרת תחזיק את היסודות של הבית. החלוקה הזאת תקבל משנה תוקף עם התקדמות החוקים החדשים של הבית, שאחד מהם כבר נחשף - ההדחות הפומביות, חוקים שיצריכו תבונה וניסיון לא פחות מעכוזים לוהטים ואנרגיה מתפרצת. אם להמר בשלב כה מתקדם, אני שמה את הז'יטונים שלי על רמי, גל, שולה ויהודה.
3 צפייה בגלריה
מתוך "האח הגדול"
מתוך "האח הגדול"
עושים בית ספר לדור הצעיר. זהבה בן ורמי ורד מתוך "האח הגדול"
(צילום מסך)
ואפרופו רסס טיפתי, אבקש את תשומת ליבו של האח הגדול למוטיב חוזר ששמתי לב אליו בימים האחרונים - יותר ויותר דיירים מתלוננים על כאבי גרון בבית. אני בטוחה שערכתם להם את כל הבדיקות הנחוצות (ברור, כמו שבדקתם שאלימלך לא צפוי לשום משפט פלילי בחודשים הקרובים, נכון?), אבל אם אתם לא רוצים שהקפסולה שלכם תהפוך לקפסולת קורונה תהפכו את המשימה הקרובה למשימה החשובה "מתחסנים ונהנים". אינשאללה תהיה לנו עונה מצוינת, חג שמח ושמן לכולם.