בשנה שעברה מייק פאטון הודיע כי מיסטר באנגל, הרכב הקאלט שלו מהניינטיז, יתאחד לראשונה מזה 20 שנה - ויצר היסטריה בקרב המעריצים. כבר בראשית דרכה, הלהקה הייתה אי של מוזרות אקספירמנטלית מבחינה מוזיקלית וויזואלית, וטיפחה אהדה כתית בקרב מעריציה שליוו אותה מהופעה להופעה. לכן אין פלא שבהופעת האיחוד של ההרכב בשבוע שעבר בברוקלין, מעריץ זרק את האפר של חברו על הבמה.
לדקוטה יאנג היו כרטיסים להופעת האיחוד והוא תכנן להגיע אליה יחד עם חברו, אבל הלך לעולמו לפני מועד ההופעה. החבר החליט לכבד את זכרו, כאשר בחר ללכת להופעה בכל מקרה, והגדיל לעשות כאשר הביא איתו את שרידיו. הוא עטף אותם בזוג תחתונים של יאנג וזרק אותם אל עבר הבמה במהלך ההופעה - הם השאירו שובל של אבק מאחוריהם, לפני שהאפר התפזר על פני כל הבמה, כפי שמתועד בווידאו.
מעריצים נוהגים לזרוק מיני חפצים על הבמה במהלך הופעות, אבל זו בחירה מעט חריגה. הווידאו היחיד שתיעד את האירוע לא מציג את תגובת הלהקה, שלא הבינה כנראה בזמן אמת מה נזרק לעברה הפעם, בזמן ביצוע השיר Summer Breeze.
1 צפייה בגלריה
מייק פאטון בהופעה
מייק פאטון בהופעה
מייק פאטון בהופעה
(צילום: Gettyimages)
מיסטר באנגל הוקמה באמצע שנות ה-80 בקליפורניה, כשחבריה עוד היו בתיכון. היא שחררה שלושה אלבומי אולפן בין 1991 ל-1999 שנודעו בסגנון אקלקטי במיוחד ששילב בין שלל סגנונות: אוונגרד, ג'אז, רוק כבד, דיסקו ואפילו סקא. מראשיתה הנהיג אותה הסולן מייק פאטון, המוכר כיותר כסולן של פיית' נו מור (שגם היא יוצאת לסיבוב הופעות בקיץ הקרוב) ושמתחזק גם קריירת סולו ענפה. הלהקה התפרקה כשנה לאחר שיצא אלבומה הנגיש והמצליח ביותר - California. באוגוסט 2019 הודיעה על איחוד ל-3 הופעות שהתקיימו בארצות הברית.