שמונה שנים אחרי שחזר לקדמת הבמה באמצעות המוזיקה ואינספור להיטים, אליעד נחום מרגיש מספיק בטוח כדי לחזור לאהבה הישנה שלו - קריירת המשחק. הילד שהחל את דרכו בסדרת הטלוויזיה "שמש" עושה קאמבק.
2 צפייה בגלריה
אליעד נחום
אליעד נחום
אליעד נחום
(צילום: יח"צ)
"הפסקתי עם המשחק כדי להתמקד במוזיקה, אבל אני חוזר בכל הכוח לתחום המשחק", אמר נחום בריאיון ל-ynet, "אני הולך לשחק בסרט חדש עם נועה קירל, ויש עוד כמה דברים על הפרק שאני לא יכול לדבר עליהם".
למה דווקא עכשיו? "הגעתי למקום מאוד יציב במוזיקה ועכשיו אנשים כבר יודעים שאני שר ואני זמר, כך שקריירת המשחק לא תבלבל אף אחד. אני אעשה אתנחתא קלה מהמוזיקה אבל המשחק מחדד לי את המוזיקה ולהיפך".
2 צפייה בגלריה
אליעד נחום
אליעד נחום
אליעד נחום
(צילום: יח"צ)
רגע לפני אותה אתנחתא והשקה מחודשת של קריירת המשחק, נחום מוציא שיר חדש - "אל תגלי", לצידו של הראפר הפורטו-ריקני מטרו.
"זה שיר מאוד שונה ממה שאני מוציא בדרך כלל. אני חושב שזו הפעם הראשונה שאני מוציא סינגל עם ראפר, זה בחור מפורטו ריקו שהכרתי. הוא התאהב בישראל וביהדות, יש לו אפילו קעקוע של מגן דוד על הפנים. יחד עם ג'ורדי ורון ביטון יצרנו משהו חדש".
כעת, עם החזרה לעולם המשחק ותחזוק הקריירה המוזיקלית המצליחה, אליעד נחום כבר לא פוסל ישיבה על כס שופט הריאליטי. "עד היום לא הרגשתי מוכן לשבת בשולחן שופטים ולתת הערות לזמרים, כי חשבתי 'מי אני שאתן הערות'. היום אני מרגיש יותר שלם ובנוח".