קרוליין פלאק, מנחת טלוויזיה מוכרת, הלכה לעולמה אתמול (שבת) בגיל 40. פלאק, שהגישה את תוכנית הריאליטי "אי האהבה" מ-2015, נמצאה מתה בדירתה בלונדון.
עורך דין מטעם משפחתה אישר כי היא שמה קץ לחייה. משפחתה פירסמה הצהרה וביקשה "שהתקשורת תכבד את פרטיותה של המשפחה בזמנים קשים אלה, ולא תנסה ליצור עמנו קשר או לצלם אותנו".
2 צפייה בגלריה
קרוליין פלאק
קרוליין פלאק
קרוליין פלאק
(צילום: AP)
פלאק הייתה אמורה לעמוד לדין בעוד שבועות ספורים באשמת תקיפה של בן זוגה הטניסאי לואיס ברטון בדצמבר האחרון, לאחר שהיכתה אותו, לכאורה, עם מנורה בזמן שישן. בעקבות ההאשמות, פלאק התפטרה מתפקידה כמנחת "אי האהבה" ועל אף שהוחלפה על ידי מגישה אחרת, רשת ITV המשדרת את התוכנית הבהירה כי דלתם פתוחה אם תרצה לשוב לתפקיד.
התקרית בין השניים הפכה למתוקשרת במהרה, ובשלב מסוים, מגזין "הסאן" אף כינה אותה "קרוליין Whack". מותה הוביל למתקפה נגד הצהובון ברשתות החברתיות, כשגולשים קראו בין היתר להחרים את העיתון.
"כולם ב'אי האהבה' ו-ITV המומים ועצובים מהחדשות האלה", מסרה הפקת התוכנית בתגובה לידיעה על מותה. "קרוליין הייתה חברה מאוד אהובה בצוות 'אי האהבה' ואנו שולחים את מחשבותינו ותנחומינו הכנים למשפחתה וחבריה".
2 צפייה בגלריה
קרוליין פלאק ולואיס ברטון
קרוליין פלאק ולואיס ברטון
קרוליין פלאק ולואיס ברטון
(צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של קרוליין פלאק)
באוקטובר האחרון, לרגל יום בריאות הנפש, פלאק שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה מחשבות בנושא. "...בשבועות האחרונים הייתי במקום ממש מוזר. זה קשה לדבר על זה, אני מניחה שזה בגלל חרדה ולחץ בחיים. וכשניסיתי ליצור עם מישהו קשר - אמרו לי שאני מתישה. אני מרגישה שזאת הסיבה שאנשים שומרים את הרגשות שלהם לעצמם. אני בהחלט שונאת לדבר על הרגשות שלי, ולהיות נטל זה הפחד הגדול בחיי. מזל שיש לי את האפשרות להרים את עצמי כשהכל מרגיש רע. אבל מה קורה כשמישהו לא יכול? היו נחמדים לאנשים. אי אפשר לדעת מה עובר עליהם. אף פעם".
במהלך השנים, פלאק הגישה תוכניות ריאליטי שונות באנגליה, כמו "אני סלב, תוציאו אותי מכאן!" וספין אוף של "האקס פקטור". היא התמודדה ב"סלבריטי בייק אוף" ואף זכתה בריאליטי הריקודים Strictly Come Dancing ב-2014. בעבר היא ניהלה קשרים רומנטיים עם הנסיך הארי ועם חבר וואן דיירקשן לשעבר, הארי סטיילס.
על אף ש"אי האהבה" היא תוכנית פופולרית באנגליה, בשנים האחרונות נקשרו בה מספר טרגדיות לאחר ששניים ממתמודדיה - סופי גורדון ומייק תאלאסיטיס - נטלו את חייהם. בעקבות זאת, ITV החלה להציע למשתתפים לעבור הכשרה בהתמודדות עם הרשת החברתית.
אם אדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית כגון ער"ן בטלפון 1201 או באתר סה"ר