שוב הופעה באירוע פרטי בניגוד להגבלות הקורונה: עדן חסון הופיע הערב (א') בחתונה שנערכה במרכז הארץ בניגוד להנחיות, עם עשרות אנשים בקהל, שעל פי הסרטונים מהאירוע נראים ללא מסכות.
חסון אמנם ביקש מהאורחים לעטות מסכות, אולם אלה, על פי הסרטונים, לא נענו לו - וחסון המשיך בהופעתו. במהלך החופה תועד במקום גם אביתר בנאי.
זו לא הפעם הראשונה ששמו של חסון עולה בהקשר של הפרת הנחיות, שכן אחרי הסגר הראשון הופיע הזמר יחד עם עדן בן זקן במסעדה שנסגרה לאחר מכן. גם רותם כהן וליאור נרקיס הופיעו בעבר בניגוד להנחיות.
1 צפייה בגלריה
אביתר בנאי, עדן חסון
אביתר בנאי, עדן חסון
אביתר בנאי ועדן חסון
(צילום: שחר גולדשטיין, אופיר יצחק, דניאל מרלנד)
מטעמו של עדן חסון נמסר בתגובה: "עדן חסון הוזמן להופיע בחתונה הערב. הוא כמו תמיד שמר על ההנחיות ולבש מסכה עד לרגע המופע. ברגע שעלה לבמה להופיע גם דאג לבקש מהקהל מספר פעמים לשמור על ההנחיות. אני מדגיש כי האירוע אינו קשור אליו והוא הגיע למופע ספציפי אליו הוזמן בלבד. מיד כשסיים עזב את המקום".
אביתר בנאי מסר בתגובה: "ראשית מתנצל מעומק הלב על שגם אני לקחתי חלק בארוע בו לא עמדו בתקנות. חוזה ההופעה ציין עד 20 איש בלבד בפירוש, אך כשהגעתי חשכו עיני למראה כמות אנשים שחרגה מההסכם. עמדתי בפני התלבטות ענקית , החופה כבר מתחילה ואני יכול ברגע להרוס לזוג את היום החשוב בחייו. אני לוקח אחריות על החלטתי לשיר להם בחופה ומתנצל בפני כל מי ששומר על ההנחיות וכל מי שעמל קשה על הפיקוח עליהם".