היא אחת מכוכבות העונה הנוכחית של "הישרדות" ולצד לא מעט ויכוחים ומילים קשות שאמרה בעבר על האי בפיליפינים - הפעם השורדת, ליטל סמדג'ה, חושפת לעיני המצלמות את מערכת היחסים עם כדורגלן העבר ראובן עובד ואת סיפור ההיריון המשותף. צפו בווידאו.
"עברתי לגור עם ראובן, האבא של הילד, יצאנו כלום זמן. הוא היה שחקן כדורגל. עשיתי בדיקת היריון ויצא שאני בהיריון. כמובן התייעצתי איתו, עדיין לא ידעתי מה שכולם ידעו עליו, לא ידעתי שיש לו עבר רע עם כל מיני דברים רעים שבחר לגעת בהם בחייו", מספרת סמדג'ה בגילוי לב לחברתה לשבט, ירדן ג'רבי ומוסיפה: "איכשהו הוחלט בינינו שנשאיר את הילד - זה מיד שמיים. ההורומונים פעלו, את אומרת 'ילד מפוסטינור'".
1 צפייה בגלריה
ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה
(צילום: באדיבות רשת)
כדורגלן העבר, ראובן עובד, שהיה אחד השחקנים המוכשרים בישראל, הידרדר כלכלית, נעצר בעבר בחשד לסחר בסמים ועל אף שהתיק נגדו נסגר מחוסר אשמה - סמדג'ה הבינה שעליה לתפוס מרחק. "אחרי שלושה חודשים כל הסיפור על ראובן התפוצץ לי ופה כבר לא יכולתי להפיל. הבנתי שאני בהיריון וזה המצב - הבנתי שאין עתיד עם הבן אדם ואם אני מקשרת את עצמי לחיים שלו אני לא רק אהיה חד הורית וגרושה במידה ואתחתן איתו - אם אני מקשרת את עצמי לחיים שלו - אני אהיה מלאת בעיות וצרות".
בקטע שישודר הערב (א', רשת), סמדג'ה מתחילה לבכות וחושפת כי היא לא בקשר עם אביה של בנה. "אני לא בקשר איתו, הוא לא בקשר עם הילד. מאוד כאב לי על הילד - איך הילד גדל בלי אבא שרוצה אותו".