תם עידן: אחרי 43 שנה שדרן הרדיו אליהוא בן-און קיבל היום הודעה מתאגיד השידור הציבורי על הפסקת עבודתו, קצת יותר מחצי שנה לפני שיגיע לגיל הפנסיה. בן און נחשב לאחד הקולות המזוהים ביותר ברדיו - בישראל בכלל ובספורט בפרט, כששידר שנים בתוכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים", אשר ליוותה במשך חמישה עשורים את הכדורגל הישראלי. את השידור הראשון שלו עשה בן-און בסוף שנות ה-70 כששידר מאיצטדיון ימק"א בירושלים. אחד המשפטים הזכורים ביותר שלו נאמר בעונת המשחקים של 1992-1993, כשטבע את המשפט "הר הגעש הצהוב בטדי מתפרץ".
1 צפייה בגלריה
אליהוא בן-און
אליהוא בן-און
אליהוא בן-און
(יחסי ציבור)
בן-און בן ה-66 יגיע לגיל פרישה בקיץ הבא, אולם היום (ב') קיבל את ההודעה על הפסקת עבודתו בשידור הציבורי מיד עם סיום חוזהו בסוף דצמבר. השדר הוותיק מילא תפקידי עריכה ושידור רבים בזמן עבודתו בשידור הציבורי, אולם התוכנית שהוא מוביל עד היום היא "הקשר הישראלי". יחד עם ההודעה על הפסקת עבודתו, התבשר בן-און שגם תוכניתו תרד מהאוויר. "אני מופתע ומאוכזב", אמר בשיחה עם ynet, "כואב לי שיפסיקו את התוכנית, אבל אולי אפשר היה לתת לי משהו אחר במקומה".
מכאן חדשות נמסר: "בחודש הבא תשיק כאן רשת ב' מספר תוכניות חדשות כחלק מרענון לוח השידורים. התוכנית 'הקשר הישראלי' שהגיש אליהוא בן-און צפויה לרדת מלוח השידורים ואנו מבקשים להודות לו על דרך משותפת ועל שנות שידוריו ברשת ב'. במקום 'הקשר הישראלי' תעלה תוכנית חדשה שתעסוק בנושאי טבע, אקלים וסביבה".
פורסם לראשונה: 22:12, 14.12.20