חברת אפל ממשיכה להשקיע בתוכן ישראלי: אחרי שרכשה את הסדרה "טהרן", כעת ענקית הטכנולוגיה שנכנסה לשירותי הטלוויזיה שמה יד על הסדרה "בשבילה גיבורים עפים" של קשת.
בעוד שבמקרה של "טהרן" הסדרה נרכשה לשידור בגרסתה הישראלית, בעסקה של "בשבילה גיבורים עפים" תופק גרסה חדשה, וקשת יכולה לרשום לעצמה הישג נוסף מלבד המכירה, שכן הזרוע שלה בלוס אנג'לס תשמש בתור מפיקה לצד אפל.
סדרת הדרמה הישראלית כבר זכתה בפרס הסדרה הטובה ביותר בכנס הטלוויזיה בפסטיבל קאן, ונמכרה לשידור בגרסתה המקורית בנטפליקס. הסדרה נוצרה על ידי עמרי גבעון בהשראת החלק האחרון בספרו של הסופר אמיר גוטפרוינד.
בגרסה הישראלית, שצולמה בישראל ובקולומביה, כיכבו נינט טייב, תומר קאפון, משה אשכנזי, מיכאל אלוני ונדב נייטס.
הגרסה הבינלאומית תיקרא Echo 3 ותעובד על ידי התסריטאי זוכה האוסקר מארק בול ("מטען הכאב"). היא צפויה להצטלם ברובה בדרום אמריקה, הפעם בשפות אנגלית וספרדית, כשעלילת הסדרה תעסוק בחבורת יוצאי יחידה מיוחדת אמריקנים עם עבר סבוך, שמוצאים עצמם במרכזה של קונספירציה בינלאומית לאחר שהם מנסים להציל את אהובת ליבו של אחד מהם בגבול קולומביה-ונצואלה.
"מאוד מרגש שאפל מאמינה בסיפור שלנו. זו עוד הוכחה לכוח ולחשיבות של יצירה ישראלית", אמר היוצר גבעון. גם מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, קרני זיו, התגאתה בעסקה: "זוהי בשורה אופטימית ומשמחת במיוחד. תוכן ישראלי מקורי הוא הנכס הכי גדול שלנו, לצופים שלנו - בארץ ובעולם, ולתעשיית התוכן כולה. תודה גדולה לשותפינו לדרך – עמרי, איתן, יונתן וכל האנשים המוכשרים והטובים בספירו סרטים".