מעריצי "חברים" חיכו שנים ארוכות לאיחוד של הסדרה האהובה עליהם, ועכשיו הם ייאלצו להמתין עוד קצת: הספיישל שחברי הסדרה היו אמורים לצלם עבור HBO Max נדחה בשל התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם - כך דיווח אמש (ד') אתר "וראייטי".
1 צפייה בגלריה
חברים חוגגים 25
חברים חוגגים 25
יידחה למאי? חברים
(צילום: Gettyimages)
צילומי האיחוד היו עתידים להיערך במהלך השבוע הבא, אך כעת נודע כי הם נדחו לחודש מאי, לכל הפחות. מטעם האחים וורנר ו-HBO Max טרם התקבלה תגובה בנושא.
הספיישל היה אמור להזניק את השקת שירות הסטרימינג החדש של רשת HBO, שיהיה גם המקום היחיד שיאפשר צפייה בעשר העונות המיתולוגיות של "חברים". על פי הדיווחים, וורנר מדיה שילמה מעל ל-400 מיליון דולר כדי לקנות את הזכויות לסדרה, שהייתה שייכת לרשת NBC ושודרה עד לאחרונה בנטפליקס.
על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", ששת החברים - ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מתיו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלנק - ניהלו משא ומתן משותף על שכרם לספיישל, וכל אחד מהם אמור להרוויח בין 3-2.5 מיליון דולר עבור הפרק המיוחד - יותר מפי שניים מהשכר שלהם עבור כל פרק בימי השיא של הסדרה.
כעת "חברים" מצטרפת לסדרות נוספות שצילומיהם נעצרו או נדחו כמו "האנטומיה של גריי", "ריברדייל", "אימפריה", "הרשימה השחורה", הלייט נייטס של ג'ימי קימל וג'ימי פאלון ועוד.