יהונתן מרגי זוכר בדיוק מתי הוא הרגיש כמו רובוט, רק תלחצו פליי. "היה למשל מישהו שהציע לי שישים אלף שקל כדי שאני אשב עם הילדה שלו לארוחה במסעדה", הוא מספר בראיון ל-"7 לילות" ב"ידיעות אחרונות". "מה עניתי?! שברור שלא. זה מעוות".
כל המצב שאתה נמצא בו הוא סיטואציה קיצונית. "בפסטיגל ילדה התעלפה כשהיא ראתה אותי, סבבה? היה צריך לעבור למאחורי הקלעים דרך הקהל, כשהאנשים לא מצפים לזה. הם מופתעים. וזה מה שקרה לילדה. פתאום היא ראתה אותי עובר לידה, והיא התעלפה. מה שהכי מצחיק, וזה הפאנץ', זה שהיה בהפקה מישהו חכם שהכניס אותה לשרוול של השחקנים כדי שתתאושש, אבל אז חזרתי חזרה, ובום, היא התעלפה עוד פעם! נשבע לך".
מה עשו לך שלוש השנים האלה מאז שהתפרסמת? "כשאתה הופך מאנונימי למישהו שכולם מכירים, אתה חסר מודעות. הייתי נורא תמים. עם הזמן, אתה מתחיל לספוג טונות של מודעות, לטובה ולרעה. היום למשל אני יודע בדיוק איך אני יוצא כשמצלמה מצלמת אותי. יש רגעים שאתה כבר יותר מדי מודע. ועדיין, אני חושב שכל מה שקרה היה צריך לקרות. בלי זה לא הייתי יודע ממה אני צריך להימנע".
3 צפייה בגלריה
מרגי
מרגי
מרגי
(צילום: טל עבודי)
ממה היית נמנע? "היה לי קשה שאנשים מצלמים אותי אוכל, או כשאני עם המשפחה שלי. נגיד, היינו במסעדה ואנשים חיכו בחוץ. ניסינו לצאת מאחורה, ואז אנחנו מתגלים. ניסינו לצאת מהמטבח, אבל המון אנשים כבר חיכו גם שם. אז אתה חוזר קדימה, ויש כמות של אנשים שרוצים נתח ממך. היום לא תהיה לי בעיה לעמוד מולם ולהגיד: 'אני מאוד מעריך את האהבה, אבל אני ממש ממש רוצה להגיע לאוטו'".
שלוש שנים מאז הגיח לחיינו בסלטה ב"הכוכב הבא לאירויזיון", מרגי הוא עכשיו בן 20, מולטי-טאלנט ששולח זרועות תמנוניות לכל עבר: הוא שר (ובאפריל האחרון אף חתם על חוזה בינלאומי עם "סבן מיוזיק גרופ" של חיים סבן), רוקד, ועכשיו גם משחק. בסדרה החדשה PPS, ראשי תיבות של Personal Pop Star (ראשון עד חמישי בערוץ טין ניק, רק לצופי yes), הוא מגלם רובוט ששר ורוקד.
3 צפייה בגלריה
כמו "ווסטוורלד", רק פאן. "PPS"
כמו "ווסטוורלד", רק פאן. "PPS"
כמו "ווסטוורלד", רק פאן. מתוך "PPS"
(אורית פניני, באדיבות yes)
PPS, שיצרו יואב צפיר ואורי גרוס, מהווה התכתבות מקומית עם סדרות כמו "ווסטוורלד", שעסקה במה קורה כשבינה מלאכותית יוצאת מהגבולות שתחמו עבורה בני אדם. אבל במקרה הזה ויתרו על שאלות פילוסופיות לטובת כיף מזוקק.
וגם הזוגיות עם נועה קירל היא כיף מזוקק. בשנתיים שמרגי וכוכבת הפופ הכי גדולה בישראל ביחד הם כבר שמעו על עצמם הכל: שהם שידוך של יח"צ. שנפרדו וחזרו ונפרדו. שהיא מקנאת. שהוא מקנא יותר. "הזוגיות שלנו לא קשורה לעבודה בשום צורה. וזה חוסר ההבנה שהיה קיים לגבינו. היום מאוד ברור לכולם שאהבה הזאת היא אמיתית. אנשים יודעים שאין לי שלדים בארון".
כמה זה קשה להיות עם מישהו שנמצא באותו מקצוע? אלו שני אגואים עצומים שצריך לתחזק. "בואי נתחיל בזה שאנחנו מודעים לזה ויודעים להתמודד עם זה. באופי אנחנו לא דומים בכלל, והיין והיאנג הזה עושים את הזוגיות. אני יותר קפדן ממנה. אני חייב שדברים יהיו בדרך שלי. היא יותר פרגמטית בגישה".
3 צפייה בגלריה
היא הפרגמטית, הוא הקפדן. נועה קירל ויהונתן מרגי
היא הפרגמטית, הוא הקפדן. נועה קירל ויהונתן מרגי
היא הפרגמטית, הוא הקפדן. נועה קירל ויהונתן מרגי
(צילום: טל שחר)
בראיון שנועה נתנה השנה לרז שכניק ב"שבעה לילות" היא סיפרה שהמו"מ שלה עם אטלנטיק רקורדס לגבי קריירה בארה"ב נשמר כל כך בסוד שהיא לא סיפרה אפילו לך. "נכון. זה מגיע ממקום של לא לנחס (מלשון נאחס). כשיש משהו מדהים אתה לא רץ מהר לספר".
אבל היא בת הזוג שלך! "היא סיפרה לי בסוף. פשוט אחרי שבוע-שבועיים. אני לא סיפרתי על החוזה הרבה זמן כי לא קרה כלום. לנפנף בחוזה זה סתם. כשיש משהו להתגאות בו, אז רואים אותו. לא צריך לדבר עליו".
לה יש סדרה, עכשיו גם לך. התגייסת למסלול טאלנט, גם היא. היא חותמת בארה"ב, עכשיו אתה. "זה מדהים, לא? ומה שיותר מטורף זה שזה לא מתוכנן. גם אין פה הרבה כוכבי פופ, וברגע ששנינו כאלה, הגיוני שמה שאנחנו חווים יהיה דומה. עדיין, מזל שבצבא לכל אחד יש את המופע שלו. זה היה טו מאץ' אם גם היינו מופיעים יחד בצבא".
הראיון המלא עם יהונתן מרגי – ב"7 לילות" של "ידיעות אחרונות"
פורסם לראשונה: 08:09, 01.01.21