הראפר DMX הלך היום (שישי) לעולמו בגיל 50 מהתקף לב. בהצהרה מטעם משפחתו נמסר כי הוא "מת עם משפחתו לצדו אחרי שהיה מונשם בימים האחרונים. הוא היה לוחם שנלחם עד הסוף. הוא אהב את משפחתו בכל ליבו ואנחנו מעריכים את הזמן שבילינו איתו. המוזיקה שלו השפיעה על אינספור מעריצים ברחבי העולם והמורשת האיקונית שלו תישאר לנצח". במהלך השבוע האחרון הראפר היה מאושפז בבית החולים לאחר שהתמוטט בביתו. הוא סבל ממוות מוחי והיה מחובר למכונת ההנשמה.
DMX, ששמו האמיתי הוא ארל סימונס, התפרסם בסוף שנות ה-90 עם אלבומו הראשון It's Dark And Hell Is Hot שהפך ללהיט עולמי ב-1998. באותה שנה הוא הוציא גם את אלבומו השני, Flesh of My Flesh, Blood of My Blood שגם נחל הצלחה. גם שאר האלבומים שלו הצליחו, חלקם הגיעו למעמד פלטינה והשאירו חותם על ז'אנר ההיפ הופ. בסך הכול במהלך קריירה בת שני עשורים הוא הוציא שבעה אלבומים, היה מועמד שלוש פעמים לגראמי והשתתף בכמה סרטים כשחקן, כמו "רומאו חייב למות" ו"למות בסטייל".
מלבד הצלחתו המוזיקלית שמו נקשר גם לעולם הפשע והסמים והוא ישב בכלא מספר פעמים. בשנת 2004 הוא הודה באשמה לאחר שהתחזה לסוכן פדרלי והתנגש בשער ביטחון של נמל התעופה קנדי בניו יורק עם המכונית שלו. בשנת 2008 הוא נעצר לאחר ששוטרים עשו חיפוש בביתו ומצאו סמים וכלבים שנועדו לקרבות כלבים. בשנת 2010 הוא ישב בכלא שנה אחרי שהפר את תנאי השחרור שלו. עם יציאתו מהכלא אמר כי הוא הצליח להתגבר על ההתמכרות שלו לסמים וכי הוא נקי. כמה שנים אחרי הוא שוב נכנס לכלא לשנה בעקבות עבירות מס בשווי של שני מיליון דולר. הוא הותיר אחריו 15 ילדים.