שנתיים וחצי אחרי ההצלחה של "וונדר וומן", השיקו הערב (א') גל גדות והבמאית פטי ג'נקינס בכנס קומיקון בסאו פאולו, ברזיל את הטריילר הראשון לסרט ההמשך "וונדר וומן 1984". הסרט, שייצא ב-4 ביוני, יתרחש בשנות ה-80 על רקע המלחמה הקרה. מלבד גדות ישתתפו בו גם כריס פיין (שיחזור לתפקידו כסטיב טרוור, למרות שהוא הלך לעולמו בסרט הקודם), פדרו פסקל בתור מקס לורד, אחד הנבלים, וקריסטן וויג בתור הנבלית הראשית צ'יטה.
"זה הסרט הכי גדול שעשיתי בכל הקריירה שלי. הוא אפי, צילמנו בכל העולם", אמרה גדות במהלך ההשקה, "במקום לצלם חלק קטן מהאקשן ולתת ל-CGI לעשות את רוב העבודה, למעשה צילמנו את רוב האקשן בעצמנו". בנוסף התייחסה לתלבושת החדשה והנוצצת שלה: "היא נראית מדהים, אבל היא לא נוחה", הודתה במבוכה קלה.
1 צפייה בגלריה
וונדר וומן 1984
וונדר וומן 1984
וונדר וומן 1984
(צילום מסך)
תחילה הסרט היה אמור לצאת בנובמבר האחרון, אבל תאריך יציאתו נדחה לקיץ 2020. מלבד העובדה שהוא יתרחש בשנות ה-80 ושוונדר וומן תילחם בצ'יטה, מהנבליות המיתולוגיות של D.C, העלילה של הסרט עדיין לוט בערפל. במהלך הכנס סירבה ג'נקינס להסביר איך סטיב חוזר לחיים, אבל הדגישה שלא מדובר בהחלטה שרירותית אלא בצעד שמקדם את העלילה. בנוסף נחשף שבתחילת הסרט דיאנה בודדה ועצובה, עד שמשהו מדהים קורה לה.
"וונדר וומן" שיצא בקיץ 2017, היה אחד הלהיטים הגדולים והמפתיעים של אותה השנה והכנסותיו בכל העולם הגיעו ליותר מ-800 מיליון דולר. לא רק שהוא הצליח בקופות, אלא שגם המבקרים חיבקו אותו ושיבחו את הופעתה של גדות בתפקיד האמזונה. זו תהיה הפעם הרביעית שנראה את גדות בתפקיד זה, לאחר "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", אז הופיעה לראשונה בתפקיד, "וונדר וומן" ו"ליגת הצדק" (2018).
בסרט הראשון בכיכובה גדות הרוויחה 300 אלף דולר על השתתפותה (ללא חישוב האחוזים שהגיעו מהרווחים בדיעבד). בסרט השני היא כבר עלתה לליגה של הגדולים, וקיבלה על השתתפותה 10 מיליון דולר.