כמעט שלושה עשורים חלפו מאז שסדרת הקאלט לנוער "הצלצול הגואל" ירדה מהאוויר, וכעת רשת NBC חושפת הצצה ראשונה לחידוש שלה. זאת על אף שבשלב זה טרם הוכרז תאריך עלייתה, שכן התפשטות נגיף הקורונה הובילה להפסקת הצילומים. את הסדרה יצרה טרייסי וויגפילד, מהיוצרות של "רוק 30".
בטיזר שפורסם אמש (ד'), המעריצים זוכים לראות שניים מחברי הקאסט המקורי, שחוזרים לעונה החדשה - איי.סי סלייטר (מריו לופז), שהיום עובד כמאמן של בית הספר, וג'סי ספאנו (אליזבת ברקלי), כאמו של אחד מתלמידיו של סלייטר.
2 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
כבר לא תיכוניסטית. ברקלי מתוך הטריילר
(צילום מסך)
עוד תלמיד בולט הוא מאק (מישל הוג), בחור נאה ופריבילגי למדי, שהוא גם במקרה בנם של קלי קפאווסקי (טיפאני ת'יסן) וזאק מוריס (מארק-פול גוסלאר), המכהן כיום כמושל קליפורניה. אך לא הכל ורוד: מוריס האב נקלע לצרות כשהוא מחליט לסגור מספר בתי ספר תיכוניים בעלי הכנסה נמוכה, ומעביר את התלמידים לבתי ספר נחשבים ויוקרתיים יותר - בהם בייסייד.
נכון לעכשיו טיפאני ת'יסן לא תופיע בתוכנית, אך בחודש ינואר סיפר גוסלאר בריאיון כי הוא מאמין שהיא תשוב - גם אם חלקית - לתפקידה כקלי קפאווסקי, ושהוא יודע שנוצרו איתה מגעים. עם זאת, לארק וורהיס ודסטין דיימונד - שגילמו את טיפאני וסקריץ' בסדרה המקורית - לא יקחו חלק בחידוש. לדברי וורהיס, בריאיון שערכה לאחרונה, אנשי ההפקה כלל לא פנו אליה.
2 צפייה בגלריה
מתוך הטריילר
מתוך הטריילר
הדור הבא. מתוך הטריילר
(צילום מסך)
לקאסט התוכנית יצטרפו גם שחקנים חדשים, כמו דקסטר דארדן ("הרץ במבוך"), ג'ון מייקל היגינס ("פיץ' פרפקט") שיגלם את המנהל החדש של בייסייד והשחקנית הטרנסג'נדרית בת ה-18 ג'וזי טותה ("ספיידרמן: השיבה הביתה").