בוקר טוב, גורי אסקפיזם חמודים שכמוכם. אז מה אתם אומרים על ה-F35? אחלה מטוס או מה? כנפיים, מנוע, הכל. איחוד האמירויות הולכת לעוף עליו, אה? חה חה. ובלפור? ראיתם כמה ברסלבים? אולי מעון ראש הממשלה יושב על קבר צדיקים ולא ידענו? יש למישהו עדכון כמה צמידים היו? אני שמעתי 36 אלף, אבל אני מוכנה לספור אותם אחד אחד שוב כדי שנהיה סגורים על מספר. יש לי זמן. ומסי, איך ברצלונה נותנים לו ללכת? מה יש לו לחפש באנגליה? רק גשם וקורונה ואף אחד לא עושה שנ"צ.
בשורה התחתונה, אעשה הכל כדי שנמצא נושא שיחה חלופי להישרדות, כי עם כל הערכתי לצ'אקרה החדשה שנפתחה לי בחוויית הצפייה הטלוויזיונית (מי ידע שאפשר לצפות בטלוויזיה ולצאת מהגוף באותו זמן?), אני לא חושבת שיש לי כל כך הרבה דברים להגיד על חמש דקות בחייהם של השורדים. חמש דקות בהן הם בכו בכו בכו, ואז עשו קידוש ואכלו קוסקוס (מאכל שמניע את העולם, מסתבר), במה שאין מנוס מלכנות בצער "אכילה רגשית" (מי ישמע, לפחות הייתם מביאים מתכון!). נכון, חלקם גם התמזמזו קצת על החוף (הטבע מתעורר ובגדול), וזה באמת היה רגע מעורר במקצת, אבל לא מספיק כדי למלא טור שלם. סורי.
2 צפייה בגלריה
"כפיות? אני?". אסי בוזגלו ב"הישרדות"
"כפיות? אני?". אסי בוזגלו ב"הישרדות"
"כפיות? אני?". אסי בוזגלו ב"הישרדות"
(צילום מסך, רשת)
זה היה סרט טורקי מהסוג השבלוני ביותר. דרמת דמעות שהכל בה צפוי – הפתעה! שחקן השח המחושב ביותר על האי העדיף לדחות את המפגש עם אמא שלו בעוד שלושה ימים ולהרוויח עוד כמה נקודות זכות אצל המושבעים הפוטנציאליים – כולל המפגש של ישראל ועידן עם המשפחות שלהם והאוכל שהם הביאו למרות הכל, כי כשאתה לא יכול להרשות לעצמך להיות בררן עם חומרי גלם אתה לא מוותר על אף פירור עלילתי. מה גם שלא נשכח שכל הסאגה תוסרטה מלכתחילה כפרסומת לחברת התעופה הלאומית (ועכשיו עוד יותר לאומית), אז איזה פרצוף יהיה להם כשיתברר שחלק מהמשפחות הגיעו עם ליווי צמוד של דייל, לא זכו לראות את היקרים להם כי הם עוכבו בקונקשן על שם גיא זוארץ ולא עלו לטיסת ההמשך לאי? כרגע מדובר בפלסטר אירוני לגפיים הגדועות של אל על, שעכשיו מתנחמת בטיסה לאבו דאבי, שעם קצת מזל הנוסעים שלה יוכלו לעשות בדרך פיפי מעל סעודיה. הדייל והדיילת החמודים שישמרו על המשפחות שלכם מהסכנות האורבות לכם במטוס (זהירות! מגש ארוחה כשרה מתקרב) הם במקרה הטוב בחל"ת.
כן, היה רגע קטן של מתח כשעדי בוזגלו חקרה את בעלה שיחיה אם הוא ישן כפיות עם בנות, ואסי חשב וחשב עד שפלט "לא" חלוש, שכל זב חוטם שדובר את שפת הזוגיות יודע שמשמעותו היא "עשינו כפיות ומזלגות ולקקנים ואני לא חושב שיש סכו"ם שלא עברנו שם". בעיקר אם צפיתם ב"בוזגלוס" ונחשפתם להכנות הנפשיות שעדי עשתה לאסי לפני שהוא טס, כי יודעת צדיקה נפש בהמתה. אחר כך הוא סייג ב"אלה ביקשה לישון כפיות אבל לא היה לי נח", שזה אמין בערך כמו "זוארץ הציע לי את עוגת השוקולד שלוש שכבות הזאת אבל לא היה לי חשק לעשות חוט דנטלי אחרי אז וויתרתי", או "נורא רציתי לנצח במשימה הזאת אבל יש לי דלקת בכתפיים". בעצם רגע.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הישרדות VIP"
מתוך "הישרדות VIP"
קוסקוס מניע את העולם. מתוך "הישרדות"
(רשת)
מה הלאה? ההדחה הקרובה כבר באמת תחתוך בבשר החי. נכון שאסי הוא החשוד המיידי על הגיליוטינה, וגם חזרה של ישראל למשחק עדיין על הפרק, אבל השאלה הגדולה היא האם השחקנים שמאכלסים את חלקה התחתון של שרשרת המזון, כלומר אלינה ובני, יתעוררו ויבינו שהם צריכים להדיח את האיומים המרכזיים, שהם עידן, ירדן ואסי, לפני שהם ישתו להם את כל החסינויות וישמרו את השליטה על המשחק עד לגמר. מכיוון שמועצת השבט האחרונה תכיל ארבעה פיינליסטים, זה אומר שנשארו עוד שני מודחים. כל הימור כרגע יהיה קצת חסר טעם בהתחשב בזה שההדחה הבאה תתרחש כשכולנו כבר נשכח מי הימר על מה. הבשורות הטובות של השבוע: המירוץ חוזר עם הזוגות האהובים - תפנו מקום לשבוע "המירוץ למיליון", ותעשו פרצוף מופתע כשהוא יגיע. תהיו חזקים!