הזמרת הבריטית דואה ליפה הוציאה הבוקר (ו') שיר עם קליפ חדש שיצרו הישראלים וניה הימן וגל מוג'ה. בקליפ לשיר, שנקרא We're Good, נראית ליפה כשהיא מופיעה בשמלת ערב יוקרתית במסעדת גורמה - אך את ההצגה גונב דווקא הלובסטר שבאקווריום.
מעריצים רבים הגיבו בהפתעה, כיוון שליפה ידועה בביקורתה החריפה כלפי מדינת ישראל והתנהלותה בשטחים. כך למשל, בחודש יוני האחרון שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט תקיף שכתב הבמאי האמריקני וין ארפוסו, ושפורסם לאחר מותו המטלטל של ג'ורג' פלויד. "בזמן שכולם במצב רוח לדבר על זכויות אדם, זה מה שקורה כל יום בפלסטין, וממומן על ידי משלמי המסים שלנו", כתב הבמאי. "החבר'ה הרעים, הגדולים והקשוחים מצה"ל נהנים להכות ולירות בילדים. יש להם אפילו חולצות שמתארות אישה פלסטינית הרה עם מטרה שמכוונת לבטן שלה".
1 צפייה בגלריה
דואה ליפה
דואה ליפה
דואה ליפה
(צילום: EPA)
מעריציה של הזמרת בישראל התקוממו ומיהרו להציף את חשבון האינסטגרם שלה בדגלים כחול-לבן, בעוד שאחרים דווקא שיבחו אותה על נקיטת העמדה. ליפה, אגב, הכירה את ארפוסו דרך בן זוגה, הדוגמן האמריקני אנואר חדיד, אחיהן של ג'יג'י ובלה חדיד. משפחת חדיד, שמוצאה פלסטיני-הולנדי, מרבה אף היא לבקר בפומבי את מדינת ישראל וצה"ל.