בוקר טוב כסתות פרחוניות שכמוכם. בוקר שלא ייכנס לספרי ההיסטוריה של "האח הגדול" אחרי שנפרדנו אמש (שבת) מכפיר, דייר כניסה שנייה קלאסי שהלך כלעומת שבא, והשינוי היחיד שיורגש בלעדיו בבית הוא שלגדי יהיה מקרר אחד פחות לנקות. נכון שבימי הביניים העגומים של בית האח, בהיעדר דרמות משמעותיות יותר גם קוטג' ריק הוא מטאטא יורה, אבל מהסוג שמעורר בי געגועים למאבקים העקובים על פתיתים ופטרוזיליה. רוצה לומר, תליתי בכפיר לא מעט תקוות – לרומן סוער עם ירדן, לריב שקול עם ליאור ולרגע אפילו שיהווה תחרות לליאור מול תקווה. אבל עם ירדן הוא הצליח רק לריב, לליאור הוא הצליח רק למשוך בצמות ועם תקווה - נו, שוין. חבל שהוא הלך ממש רגע לפני שכולם השתכנעו שהוא דומיננטי וזכר אלפא. זה היה כל כך קרוב.
כבר זמן מה אני חשה שהאח הגדול שוחק במו משימותיו את הגפרור הכי זמין בבית, זה שמאפשר לו לחשוף את הדיירים לסצנות שהתרחשו מאחורי הגב שלהם, להישען אחורה עם קואלה ולצפות בבית עולה באש. יותר מדי משימות כאלו נוחתות על הבית לאחרונה והאפקט שלהן, מה לעשות, מתעמעם. ממש כמו בחוץ, איש בבית לא חושש כבר לומר את דעתו על דיירים אחרים ואף אחד לא מופתע לגלות שהבן אדם שישן לידו בלילה גם העמיד אותו להדחה וטינף עליו בפינת עישון. בהתאמה, גם ההתאוששות של הדיירים מהמפגעים האלה מהירה באופן מרשים - רגע אחד אתה מקיא את מררתך על מישהו כאילו הוא רינה מצליח ורגע אחרי זה אתה יושב איתו בנסט ומתראיין. שיחות פירוק והשלמה, שאת הטקסט שלהן אני יכולה לדקלם מתוך שינה, הופכות את כולם לאחוקים שוב. אין ספק, כולם שיננו יפה יפה את ספר החוקים של המשחק.
2 צפייה בגלריה
אסיף
אסיף
מלך הקרוסלה שמסתחררת בלי להגיע לשום מקום. אסיף
(צילום מסך, רשת)
אמרתי כולם? סליחה, התכוונתי כולם חוץ מאסיף. חודשיים אל תוך העונה אסיף - הפתעה!! - גילה שהוא ב"האח הגדול". חודשיים אל תוך העונה אסיף נזכר שלחשוף סצנות שקרו בבית זה לא מוסרי, ושזה לא הולם את הדימוי העצמי המצוחצח שלו. אלא שהחטא הגדול של אסיף הוא לא השבירה של המשימה תוך כדי זריקת הדיירים האחרים תחת האוטובוס, וגם לא הכשל המוחלט שלו בניסיון להסביר למה המשימה אינה מוסרית. אסיף נפל בבור הכי מסוכן לאדם שממילא מנותק מהעולם בחוץ כבר חודשיים - הוא התנתק גם מהמציאות בבית.
אסיף חי בסרט שהדרמה הפנימית שלו היא דרמה מעניינת. שהדיירים והצופים חולקים איתו את אותו אולם קולנוע ואת אותה אהבה לתיאטרון המוסר המגוחך שלו. העובדה שהוא לוקח את עצמו כל כך ברצינות גרמה לו להיסחף שנות אור מהליינאפ של העונה, והוא מתחבט במעגלים בתוך עצמו, שובר את המשימה, רוצה לצאת מהבית, אורז, מרים לעצמו בחדר האח, מחליט להישאר בבית, מתרגש מעצמו בחדר האח, אוהב את כולם, יוצא לנאום ברצינות תהומית וצווח בפאתוס קלישאות של דוברים כאילו הוא עוד רגע מספח את חצי האי קרים. לדיירים נשאר רק לצפות בו מהצד בתימהון או לתת לו מדי פעם דחיפה קטנטונת שתמשיך את האינרציה. הוא לא באמת זקוק לה. אסיף הוא מלך הקרוסלה שמסתחררת ומסתחררת בלי להגיע לשום מקום.
2 צפייה בגלריה
האח הגדול 29.9
האח הגדול 29.9
זמנה קצוב. נעם
(צילום מסך)
ותהייה קטנה לגבי נעם - מה נסגר איתך, אחות? עוד מעט יגמרו לך הגברים בבית, ואז תיאלצי לעבור לאחת משלוש האפשרויות הבאות: להתחיל סיבוב נוסף על כולם, לנסות לשתות צוף גם מליאור או להתחיל לעגוב על בנות. עדיין לא הצלחתי להבין למה את אוחזת בשיטות פלירטוט עתיקות יותר מכריות הכתפיים של לירון ויצמן. בי נשבעתי, מדובר בבחורה הגנרית ביותר שנתקלתי בה מימיי, אבל מצד שני עוד לא הרחתי אותה מקרוב, אז אין לדעת. אומנם בינתיים זה עובד אבל לתחושתי זמנך קצוב, ובחוץ מחכות לך רק קורונה ונשים עצבניות על השם הרע שאת מוציאה למין שלהן. בהצלחה עם זה.