גם אם כל האינטרנט יתגייס לאתגר, לא יהיה לכם מספיק מקום כדי לספר את כל בדיחות ה'סקס עם פולניה'. אף אחד לא שואל את עצמו למה, אגב, פולניות נחשבות לנשים שלא נהנות מסקס, אבל הא לכם סדרה שמנסה לענות על השאלה שלא נשאלה, מציעה פתרון פנטסטי ומה אתם יודעים, כנראה מצחיקה יותר מכל הבדיחות המצוינות והאנינות בנושא. "סקסיפיי", קומדיה פולנית שנטפליקס שאבה לחיק האלגוריתם שלה, היא אחת מאופציות האסקפיזם היותר מענגות שתוכלו להעניק לעצמכם בימים שדופים אלה.
כשהיא נשענת על פיגומי הנוסחה הטלוויזיונית האהובה – אנשים מעולמות שונים מתחברים יחד לטובת מטרה אחת ועל הדרך גם לומדים על עצמם כמה דברים - "סקסיפיי" מצליחה לייצר קומדיה רעננה וקולחת, מהסוג שלא דורש מאמץ בצפייה אבל מוצאת את דרכה אל הלב. במרכזה עומדות שלוש נשים צעירות – נטליה, סטודנטית שאפתנית לבניית אפליקציות שמתנהלת בעולם אספרגרי משהו וחשוב לא פחות, בתולה. פאולינה היא קתולית שמתארסת לחבר שלה למרות שהסקס ביניהם לא מלהיב אותה בשום צורה (איך לא? הרי מדובר בשלוש דקות מסעירות של כניסה ויציאה!) ומוניקה, בת עשירים שמרבה להחליף פרטנרים לסקס אבל כסוג של בריחה ולא באמת נהנית מהאינטרקציות. כשאבא שלה מנתק אותה מההון המשפחתי היא עוברת לגור בסמיכות לשתי האחרות במעונות הקולג' הפולני.
הפרויקט הראשי של נטליה – אפליקציה שתשביח את שעות השינה של מי שישתמש בה, נפסלת על ידי המורה שלה כי היא "לא מספיק סקסית", עוד טענה מובלעת נגד עולם שכולו בנוי על סקס אבל בעיקר מנקודת מבט גברית. היא מחליטה להסיט את הנושא משינה לסקס, כי סקס הוא הדבר היחיד שכולם מדברים עליו כל הזמן ו"סקס ושינה זה כמעט אותו הדבר", לדבריה. שתי האחרות נרתמות, כל אחת מסיבותיה, כדי לספק לאפליקציה נתונים. יחד הן חוקרות את הנושא תוך מאבק שנון ונחוש בכוחות שמרניים מבחוץ – הכנסיה הקתולית, הגברים המבוהלים, אנשי ההוראה החששניים ושאר גורמים שלא מעוניינים בנשים שמעוניינות להתוודע לאורגזמה שלהן ולצוד אותה.
1 צפייה בגלריה
מתוך  "סקסיפיי"
מתוך  "סקסיפיי"
מתוך "סקסיפיי"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
עם כל היותה קלה כנוצה נדמה ש"סקסיפיי" היא החבילה כולה, בעיקר בסטנדרט של נטפליקס, למרות שלא נוצרה עבורה. יש בה חברות נשית אמיצה, נשים דעתניות בתלבושת אחידה, עיסוק בסקס אבל בקטע מודע לעצמו, ואין בה את הניסיון המעייף ללחוץ על בלוטות הגירוי. היא מביאה לצופה דמויות מקסימות (כולל דמויות המשנה) עם דיאלוגים ממזריים, מחאה רלוונטית על דיכוי וקריאה לחופש, ואפילו פה ושם קצת השכלה מינית. "חינוך מיני" פוגשת את "עושות כותרות" מתרועעת עם הגרסה המושלמת של "סקס והעיר" – זאת שהוציאו ממנה את קארי בראדשו. או אם תרצו – מירנדה, סמנתה ושרלוט בונות אפליקציה לשיפור האורגזמה הנשית. לא תצפו?