הסרט ה-25 בסדרת ג'יימס בונד, "לא זמן למות", כבר נרשם בדפי ההיסטוריה כסרט הגדול הראשון שנדחה בגלל מגיפת הקורונה. הוא היה מיועד לצאת באפריל 2020, אבל כבר בתחילת מרץ האולפנים הודיעו כי יציאתו תידחה לחודש נובמבר, הן כדי לשמור על בריאות הצופים אבל בעיקר כדי להימנע מהפסדים כספיים גדולים. מאז זרמו הרבה מים בנהר, סרטים גדולים נדחו או נשלחו הישר לשירותי הסטרימינג, בתי הקולנוע נכנסו להפסדי ענק - ותעשיית הסרטים בכל העולם סובלת מהאטה משמעותית.
אולם בחודש האחרון ניתן לראות ניצוצות של אופטימיות. חלק מבתי הקולנוע בארצות הברית ובאירופה נפתחו, ויותר ויותר סרטים מגיעים למסך הגדול. גם הטריילרים מתחילים לצוץ כמו טיפות ראשונות של גשם: לפני כשבועיים נחשף הטריילר החדש של "וונדר וומן: 1984" והיום (ה') הגיע תורו של הטריילר החדש של "לא זמן למות", שמזכיר לנו שהקולנוע עדיין איתנו.
1 צפייה בגלריה
לא זמן למות
לא זמן למות
מתוך "לא זמן למות"
למי שהספיק לשכוח, זהו סרטו האחרון של דניאל קרייג בתפקיד בונד. בתחילת הסרט הוא כבר לא לוקח חלק בשירות הפעיל, אלא נהנה מחיים שלווים בג'מייקה. כמובן לחיים (או לתסריטאים) תוכניות משלהם וחברו פליקס לייטר מה-CIA מבקש את עזרתו במשימה אחרונה בהחלט. מלבד קרייג, ישתתפו בסרט גם רמי מאלק בתור הנבל ורייף פיינס וכריסטוף וולץ יחזרו לתפקידיהם. בנוסף תככב בסרט לשאנה לינץ', שתגלם את סוכנת 007 החדשה. בתקווה שבתי הקולנוע בישראל יפתחו בקרוב, הסרט ייצא בישראל במהלך חודש נובמבר.