אחרי כעשר שנים, עומר אדם נפרד ממנהלו אסף אטדגי ומי שינהל את הזמר מעתה והלאה יהיה אביו, יניב אדם. "החוזה בין השניים מסתיים ברוח טובה ובאהבה גדולה", מסר עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אדם, והוסיף: "עומר אדם מאוד מעריך את אסף ותרומתו ומוקיר לו תודה ענקית".
2 צפייה בגלריה
עומר אדם
עומר אדם
עומר אדם בפארק הירקון
(צילום : אלדד אלוני - Project story teller)
הפרידה של אדם ומנהלו, מגיעה חודשים בודדים אחרי חלוקת הנכסים בין אייל גולן ומנהלו, בני פרץ. אלא שכאמור, אצל אדם מבהירים כי היחסים עם אטדגי מסתיימים באהבה - למרות שגורמים בתעשיית המוזיקה מספרים שבחודשים האחרונים היחסים ביו השניים לא כתמול שלשום. "אטדגי עסק בניהול זמר חדש וזה כבר לא מה שהיה", אמרו הגורמים. יש לציין כי אטדגי הכחיש בחודשים האחרונים כי הוא נפרד מאדם ודאג לשדר עסקים כרגיל.
אטדגי ניסה לפתח קריירה עצמאית גם בתקופה שניהל את אדם, כשהשתתף כשופט בתוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא" והשתתף בתוכנית "קיסריה אקספרס" ששודרה ב-HOT ולא נחלה הצלחה גדולה. במקביל, המשיך אטדגי לפתח את עסקיו ופתח בית מלון בוטיק באילת עם שותפים, שעומר אדם הוא לא אחד מהם.
אדם בן ה-26 הוא אחד הזמרים המצליחים בישראל, כשבקיץ האחרון הצליח להביא עשרות אלפי אנשים להופעתו בפארק הירקון, ולפני כן הצליח למלא את איצטדיון סמי עופר בחיפה, שיכול לאכלס עשרות אלפי אנשים. יש לציין כי בנוסף לאטדגי, יניב אדם תמיד עמד מאחורי בנו ואף נחשב לדומיננטי מאוד בקריירה שלו.
אטדגי ואביו של אדם, לצד איש יחסי הציבור שלהם וליאור זהרי שמטפל בהופעות, היו הצוות שניהל את הזמר עד כה בהצלחה רבה. כעת, אומרים בסביבתו של אדם, הצוות ימשיך ללא אטדגי.