סדרת הלהיט של נטפליקס, "אמילי בפריז", ממשיכה לעורר מחלוקת בקרב צופיה, וכעת מגיע תורו של אחד מכוכביה, לוקאס בראבו - המגלם את גבריאל, השכן הצרפתי - להגן על כבודה, ואף לרמוז פרטים בנוגע לעונה שנייה פוטנציאלית.
2 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז"
מתוך "אמילי בפריז"
מתוך "אמילי בפריז"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
עם עלייתה לענקית הסטרימינג לפני כשבוע וחצי, צרפתים רבים ביקרו את הסדרה ואת היוצר שלה דארן סטאר ("סקס והעיר הגדולה") על השימוש בקלישאות רבות בנוגע לעמם - מחוסר הסבלנות, להתנשאות ועד לשנאת הזרים. "אני חושב שהם צודקים במובן מסוים", אמר בראבו בן ה-32 בריאיון ל"קוסמופוליטן", "אנחנו מציגים קלישאות ומראים צד אחד של פריז".
"פריז היא אחת הערים המגוונות בעולם", המשיך ואמר, "יש לנו כל כך הרבה דרכי חשיבה, כל כך הרבה לאומים שונים, כל כך הרבה שכונות שונות. גם חיים שלמים לא יספיקו לנו כדי לגלות כל מה שקורה בפריז. זה עולם שלם בעיר אחת. בשלב מסוים, אם אתה רוצה לספר סיפור על פריז אתה חייב לבחור זווית, לבחור חזון. מבקרים צרפתים לא מבינים את העובדה שזה רק חזון אחד. הם אומרים 'ככה לא נראית פריז'. כמובן, פריז היא הרבה דברים".
לדבריו, בזמן שאנשים בכל העולם מאולצים להישאר בביתם עקב התפרצות מגפת הקורונה, התוכנית מספקת להם אסקפיזם בריא שלוקח אותם לעיר האורות. "אנשים רוצים לטייל. המציאות כל כך קשה בימים אלה שאני חושב שהסדרה כל כך קלילה וצבעונית, גם האופנה, הרומנטיקה והטיולים. החזון של דארן סטאר כל כך צבעוני, חיוני ומצחיק. אנשים זקוקים למשהו כדי לברוח".
2 צפייה בגלריה
מתוך "אמילי בפריז"
מתוך "אמילי בפריז"
מתוך "אמילי בפריז"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
בנוסף לכך, בראבו אף חלק עם המגזין את החזון שלו לעונה השנייה - רומן שלשם שינוי דווקא לא כולל אותו. "שתלנו כמה רמזים לגבי דמויות שונות. כמו קאמי, שכשהיא מנשקת את אמילי בפה אומרת לה 'אני לא מצטערת'. ואז כשהן במיטה, ואני עושה לייק לתמונה, זה הכל רמזים קטנים. הכל יכול לקרות בין שלושתם. אני חושב שדארן רוצה שהעונה השנייה תהיה מאוד פתוחה מבחינה רעיונית".