בקיץ 2018 השחקנית רות ווילסון הותירה את תעשיית הטלוויזיה ואת המעריצים המומים כשהחליטה לעזוב את "הרומן", סדרת הדרמה המועמדת לאמי שיצר חגי לוי. בשעתו היא מיעטה בהסברים על הסיבה לעזיבה, ורק פיזרה לעיתונות רמזים בסגנון "זה לא קשור לשכר או לעבודות אחרות, אבל אסור לי לדבר על זה". כעת מקורות שונים שעבדו על סט הסדרה מספרים ל"הוליווד ריפורטר" פרטים שמעידים כי אכן מדובר בסיפור משמעותי שהוביל לעזיבתה.
רבים מהמרואיינים אומרים כי ווילסון רצתה לעזוב את התוכנית כי הייתה מתוסכלת מתדירות העירום שנדרשה מהדמות שלה, וכי הרגישה לעתים קרובות "סביבת עבודה עוינת". חלק מהמרואיינים העידו כי לעתים קרובות ווילסון נתבקשה לפשוט את בגדיה בסצנות שההצדקה לעירום לא תמיד הייתה מובנת בהן. למשל, מספרים, באחת הסצנות שאלה מדוע יש צורך "לראות יותר ממני ולא יותר ממנו?" - והתכוונה לגבר ששיחק לצדה. המקורות מספרים כי רבות מהבעיות נגעו ליחסים בין ווילסון לבין מנהלת התוכנית שרה טרים, שלחצה עלה לבצע את סצנות העירום. נאמר כי פעמים רבות טרים לא גילתה רגישות וכבוד לשחקנים מהם ביקשה להתפשט לצורך הצילומים, אפילו אם הם לא הרגישו נוח עם כך. "כולם מחכים לך", "את נראית יפהפיה", הייתה טרים מאיצה בשחקניות לכאורה. "משפטים שהייתם מצפים שיצאו מפה של גבר בשנות ה-50", אמר המקור. "הסביבה הייתה מאוד רעילה".
3 צפייה בגלריה
רות ווילסון
רות ווילסון
רות ווילסון
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
חגי לוי ושרה טרים
חגי לוי ושרה טרים
חגי לוי ושרה טרים
(צילום: AFP)
טרים, מצדה, מכחישה את האמירות וטוענת כי חתכה בעריכה סצנות שהשחקנית לא הרגישה בנוח איתן: "לעולם לא אומר דברים כאלה לשחקנית. זו לא מי שאני. אני לא אדם מניפולטיבי ותמיד הייתי פמיניסטית. הקדשתי את כל הקריירה המקצועית שלי לכתוב ולדבר על בעיות שנשים מתמודדות איתן, להעצמת נשים, וליצירת תפקידים חזקים ומורכבים עבור נשים בתיאטרון ובהוליווד".