לפני מספר חודשים נודע כי הזכויות על ספרו של דויד גרוסמן, "סוס אחד נכנס לבר", נרכשו על ידי חברת ההפקות האוסטרלית-אמריקנית Village Roadshow Pictures. כעת מתברר גם מי ינצח על הפרויקט - הבמאי מארק דופלאס, כפי שמדווח "ההוליווד ריפורטר".
2 צפייה בגלריה
דויד גרוסמן
דויד גרוסמן
דויד גרוסמן
(gettyimages)
דופלאס האמריקני, שמרבה לשתף פעולה עם אחיו, ג'יי דופלאס (המככב ב"טרנספרנט"), ביים וכתב עמו בעבר קומדיות כמו "הבן של החברה שלי" (בהשתתפות ג'ונה היל, מריסה טומיי וג'ון ס. ריילי) ו"ג'ף שגר בבית". בטלוויזיה יצרו השניים את הסדרות "חדר 104" ו"כולנו יחד". לדופלאס גם ניסיון ארוך שנים במשחק, ובשנים האחרונות הפציע על המסך בסדרה "תוכנית הבוקר" ובסרט "פצצה".
הרומן של גרוסמן, שזכה בפרס מאן בוקר הבינלאומי בשנת 2017 (יחד עם המתרגמת, ג'סיקה כהן), מספר על דובלה ג'י, סטנדאפיסט נתנייתי לא צעיר, שמתייצב למופע אינטנסיבי, במהלכו הוא חושף סוד קשה מעברו. עלילת הספר נצמדת לאירועי המופע, מבלי לסטות מהם, אלא דרך זיכרונותיו של הגיבור.
2 צפייה בגלריה
מארק דופלאס
מארק דופלאס
מארק דופלאס
(צילום: AP)
בעבר הופקו מספר סרטים על פי יצירות של גרוסמן: "חיוך הגדי" בבימוי שמעון דותן ב-1986, "מישהו לרוץ איתו" בבימוי עודד דוידוף ב-2006, "יש ילדים זיגזג" בהפקה הולנדית בשנת 2012 ו"הדקדוק הפנימי" ב-2010 בבימוי ניר ברגמן.