יותר מארבע שנים לאחר שעלתה לאוויר, הסדרה "מטומטמת" נמכרה ל-HBO מקס LATAM מבית וורנר מדיה, וצפויה לעלות לשידור בגרסתה הישראלית ברחבי אמריקה הלטינית.
זו לא הפעם הראשונה שהסדרה, אותה יצרו בת חן סבג ושי קפון, חוצה את הגבולות למחוזות זרים: בעבר "מטומטמת" נמכרה ושודרה גם בפולין, גרמניה ומקסיקו. עסקת המכירה הנוכחית נעשתה על ידי דורי מדיה.
עם מכירתה, הסדרה מצטרפת לשורת סדרות נוספות של HOT שנמכרו בשנה החולפת לחברות בינלאומיות, בהן "הצורף", "לאבד את אליס", "אורי ואלה" ועוד.
2 צפייה בגלריה
מתוך "מטומטמת"
מתוך "מטומטמת"
מתוך "מטומטמת"
(צילום: באדיבות HOT)
"מטומטמת", כזכור, עוקבת אחר שירי אזוגי (בגילומה של סבג), שחקנית כושלת וסטלנית שמקבלת שוב ושוב החלטות שגויות בחייה ומסתבכת עם החוק בכל פעם מחדש. חוץ מסבג משתתפים בסדרה גם מוקי, שני קליין, נדב נייטס, רות אסרסאי, אבי דנגור, מיקי לאון וגם ליאור רז, דורון בן דוד ויעקב זדה-דניאל, שכבר מוכרים לצופים מעבר לים בזכות תפקידיהם ב"פאודה".
גם בפי ערוץ קשת בשורות טובות: "ביום שהאדמה רעדה", אותה יצר עומרי גבעון והפיקו דרמה טים הישראלית ו-Federation Entertainment הצרפתית, נמכרה לשידור בארצות הברית. הסדרה, שתופץ תחת השם The Grave, תהיה זמינה לצפייה בפלטפורמת TOPIC, כמו גם למנויי אמזון פריים ואפל טי.וי פלוס. כמו כן, היא תשודר בפלטפורמת הסטרימינג הצרפתית החדשה, SALTO, ונמכרה בנוסף למדינות כמו קנדה, פולין, בלגיה ונורבגיה.
2 צפייה בגלריה
ביום שהאדמה רעדה
ביום שהאדמה רעדה
מתוך "ביום שהאדמה רעדה"
(צילום: ניתאי נצר)
דרמת המסתורין, שעלתה בערוץ ב-2019, נפתחת ברעידת אדמה בצפון הארץ שחושפת בור בשמורת טבע, ובו שלושה שלדי אדם. כשמתברר שהדי.אן.איי של הגופות זהה לזה של שלושה אנשים חיים - מתחילות לצוף עוד ועוד שאלות שנותרות ללא הסבר הגיוני. בין כוכביה: צחי הלוי, נדב נייטס, מיכל קלמן, שלום מיכאלשווילי וליאנה עיון.