מארוול ליהקה את אימאן ולאני הקנדית בת ה-18 לתפקיד גיבורת העל מיס מארוול - כך דיווח אמש (ד') "דדליין". ולאני תשחק את התפקיד הראשי בעיבוד הטלוויזיוני לסדרת הקומיקס באותו השם מבית ענקית הקומיקס, מארוול. סדרת הטלוויזיה תבוים על ידי ארבעה במאים מוסלמים, ותעלה בשירות הסטרימינג דיסני פלוס.
3 צפייה בגלריה
אימאן ולאני
אימאן ולאני
אימאן ולאני
( צילום: TIFF)
האולפנים אומנם לא אישרו את הדיווח ב"דדליין", אך ולאני עצמה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אין לי מילים, אני מתרגשת! אחלו לי הצלחה", והוסיפה את ההאשטג "מיס מארוול".
גיבורת העל הפקיסטנית-אמריקנית, קמאלה קאן בת ה-16 מניו ג'רזי, נחשבת לגיבורה המוסלמית הראשונה ביקום של מארוול. על הסדרה אמונה בישה קיי. אלי, התסריטאית שיצרה עבור הולו את העיבוד הטלוויזיוני ל"ארבע חתונות ולוויה אחת".
3 צפייה בגלריה
מיס מארוול
מיס מארוול
מיס מארוול
השחקן הפקיסטני-אמריקני קומייל ננג'יאני, שיככב בקרוב בסרט המצופה של מארוול, "הנצחיים", בירך בטוויטר את ולאני על הצטרפותה למשפחת גיבורי העל: "בדיוק ראיתי שליהקו את מיס מארוול והעיניים מיד החלו לדמוע. מזל טוב אימאן ולאני! העבודה שלך תהיה משמעותית עבור כל כך הרבה אנשים, בהם גם אני. לא יכולה לחכות".
החשיפה מצטרפת לשורת בשורות שהגיעו ממארוול לאחרונה, שהטריות ביותר הן הליהוק של טטיאנה מסלאני לתפקיד "הענקית הירוקה" ושל סמואל אל. ג'קסון לתפקיד ניק פיורי בסדרה משלו. נשיא מארוול, קווין פייגי, אמר בעבר כי דמותה של מיס מארוול תככב לא רק בסדרות – אלא גם בסרטים.
3 צפייה בגלריה
מיס מארוול
מיס מארוול
המשפחה של קמאלה קאן