בוקר טוב, עופיונים אביריים שכמוכם. הקרב על האסי הולך וצובר תאוצה. אנשים מתקבצים מחוץ לגדרות ודורשים לשחרר את האסי, ומצד שני אנשים אחרים טוענים שהאסי הוא נכס שאסור לוותר עליו. מלחמת אחים היא רק עניין של זמן. פצעים ישנים מגלידים ונפתחים מחדש. ישראל הראשונה והשנייה עולות על המגרש ולא עוצרות לקשור את השרוכים. כמובן, מי שקובע בסוף זה ההפקה, שצ'יפרה את האסי, ששמו האינדיאני הוא מעתה "דלוק הכתפיים", בכוח כפול – מידע מוקדם על הדחה כפולה וקול נוסף בהדחה השנייה. ואני אומרת, הפקה יקרה, עזבו הכול ותנו לבן אדם צנצנת כורכום. אתם לא רואים שהוא סובל?
כהרגלם בקודש מאז החלה מסורת שבוע הישרדות, פרק המחווה לז'ול וורן עסק כולו במשימת החסינות, ובסופה קיבלנו את אלה עם השרשרת. כל מומחה יספר לכם ששלפוחית מרוקנת משאירה חלל בבטן להתרחבות הריאות ומאפשרת אגירה של חמצן. הקולגות של אלה במשימה יכולים להיות רגועים – אלה היא מקרה פיזיולוגי נדיר והשלפוחית שלה מתרוקנת ישירות לראש. המים נקיים. אני חוזרת, המים נקיים. החסינות של אלה לא משנה הרבה – היא אכן לא הייתה על הגריל. בקושי בעמדת הסלטים. למעשה אלה היא העז המוצלחת ביותר מבין שבעת השורדים שנשארו, אפילו יותר מבני, שהשפיע על המשחק ברגעים הקריטיים וחרט כמה קווים על חגורת ה-VIP המטונפת שלו. אלה לא עשתה כלום, כלומר חוץ מפיפי. אם יש מישהו על האי שכדאי להגיע איתו לגמר - זאת היא.
2 צפייה בגלריה
דלוק הכתפיים, בשבילכם. אסי בוזגלו
דלוק הכתפיים, בשבילכם. אסי בוזגלו
דלוק הכתפיים, בשבילכם. אסי בוזגלו
(צילום מסך, רשת)
ובינתיים עידן חביב מתחיל לחמם מנועים לקראת הגמר. החיבור שלו עם אסי הגיע בדיוק בזמן, אסי כבר צ'ילבה עם ישראל ואלה ועידן הוא הפליידייט האולטימטיבי עבורו – שניהם רואים את המשחק עין בעין, עידן מעניק לאסי משהו מהנחישות והרגישות שלו ואסי עובד איתו על עניין הזוגיות. כל כך טוב הוא עובד איתו, שכשעידן יגיע לארץ הוא ימצא דוגמנית בת 22 ויאמץ אותה לבת זוג. אחרי שרגב נגרע ממצבת השועלים עושה רושם שעידן כבר מוכן לשחרר את ג'רבי. בין אם זה יקרה בהדחה הקרובה ואם לא, זה לא הולך להיות מחזה יפה.
עידן כבר זמן מה זורע רמזים פחות ופחות עדינים שהוא עומד להדיח את האלופה ושעכשיו הוא רוצה לבד, כדי שברגע האמת ג'רבי תהיה כמה שפחות מופתעת ולא תהפוך למושבעת עוינת. במשימת הפרס הוא הצהיר שהוא לא עומד לקחת אותה איתו אם הוא זוכה, וג'רבי נראתה קצת כמו במבי שנלכד בפנסים של משאית. כשהוא השאיר אותה לשמרטף על בני בזמן שהוא עלה על טריפ של סוכר עם אלינה ואסי, היא אפילו לא שקלה צעדים. זה קצת לא כוחות כי לפחות על פניו נדמה שג'רבי לא הייתה מדיחה את עידן בחיים. היא לא בנויה לקור הרוח הזה וזאת לא ארץ לאנשים נאמנים למשהו שהוא לא המשחק. הלוואי ואני אתבדה והיא תפתיע, כמו שאמרו כבר לפני, אני מוכנה להתאכזב לטובה.
2 צפייה בגלריה
ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי
כמו במבי שנלכד בפנסים של משאית. ירדן ג'רבי
(צילום מסך, רשת)
אישית אני חושבת שאני בשלה להיפרד מישראל, ששוב נשכב על הגב ומבקש מהנוכחים לדגדג אותו בבטן, כמו שתמיד קורה לו כשהוא מרגיש עם הגב אל הקיר. האיש היה אמור לעוף כבר בתחילת העונה (זוכרים? העונה הזאת אשכרה התחילה מתישהו), אבל ניצל על ידי נאוה, עבר לחסות של אסי ומאז לא עשה כלום חוץ מלצרוח מהיציע ולסכסך בחדרי ההלבשה. אין לי שום הנאה מצורת המשחק שלו, מתוחכמת ככל שתהיה, מהמרפקים בצלעות ומהפסיכולוגיה בשקל. הסיבה היחידה לשמור עליו היא כדי שיספח אליו חלק מקולות המושבעים אם הוא ישב בגמר עם אסי, מה שיבטיח ניצחון לעידן או לג'רבי. אני מאחלת לו שיגיע לבקתה בהקדם ושיבלה את הימים הבאים בהתלבטות אם להתקלח הערב או מחר או בכלל לא. בפרק הבא: אולי ג'רבי תודח ואולי לא. תהיו חזקים.