היתרונות של הלמידה מרחוק: הזמר ג'ון בון ג'ובי הפתיע אתמול (ב') כיתה של ילדי גן מפלורידה כשהתפרץ לשיעור כתיבה יוצרת שקיימו באפליקציית זום. "התרגשתי מאוד לשמוע על השיעור", אמר הזמר והיוצר בפתח דבריו, כשברקע הילדים נרגשים והמומים, והוסיף: "אם תתארו את הרגשות שלכם בכתב, לפעמים הם יהפכו לשירים ולפעמים לסיפורים, ואין לדעת לאן זה יוביל אתכם". המשפטים שכתבו הילדים בשיעור אכן הובילו אותם למקום שרובנו יכולים רק לחלום עליו, כשהזמר החליט להלחין כמה מהם לשיר שכתב לאחרונה.
1 צפייה בגלריה
ג'ון בון ג'ובי זום
ג'ון בון ג'ובי זום
מוצאים אותו? ג'ון בון ג'ובי בזום כיתתי
(צילום מסך)
הכל החל כאשר בחודש שעבר ביקש בון ג'ובי ממעריציו ברשתות החברתיות לשלוח לו סיפורים שכתבו בהשראת הסגר שנכפה עליהם בגלל התפרצות נגיף הקורונה, כדי שיוכל לכלול את חלקם בתוך שיר. תוך ימים ספורים הוא קיבל אלפי בקשות והשתמש בכמה מהם בשיר Do What You Can. הבקשה של הזמר הגיעה גם לאוזניו של מורה מפלורידה בשם מייקל בוניק, שהחליט לנסות את מזלו ולשלוח את השירים שכתבו התלמידים בשיעור.
להפתעתו, הזמר נענה והלחין בין היתר שיר שכתבה ילדה בשם אליס ובו סיפרה כיצד למדה לרכב על אופניים ללא גלגלי עזר בתקופת הסגר. ילד בשם איי.ג'יי כתב כי הוא "כלוא בתוך בית ומרגיש כמו עכבר" וכי הוא מתגעגע ללימודים ולחברים. "אתה כוכב רוק!" החמיא לו בון ג'ובי.
השיעור הסתיים לא לפני שהזמר הודה לתלמידים, עודד אותם ואפילו השאיר זמן לשאלות. כשהמורה פנה לילדה בשם ברוקלין היא רק הסתפקה בלהגיד: "לשמוע אותך שר זה כמו לקבל מיליון דולר". לאחר שהילדים התפזרו בחזרה לחדרים, סיפר המורה בוניק לתקשורת האמריקנית כי הם נדהמו מהמפגש ו"אהבו כל רגע ממנו".