לצד המשחקים הספורטיביים, הוויכוחים הסוערים והצחוקים המתגלגלים, משתתפי "גולסטאר אולסטאר" הוכיחו השבוע שהם יכולים גם לרגש, כששייע פייגנבוים זכה להפתעה - ביצוע מרגש של בתו פזית עם רון שובל לשיר "אבא" של שלומי שבת.
פייגנבוים, שלא הצליח לשמור את הדמעות בפנים ופרץ בבכי, שיתף את התחושות שמתעוררות בו למשמע השיר, כשהוא נזכר בתאונת הדרכים שפזית עברה לפני מספר שנים.
"זה קרה ביום ההולדת שלי. קודם כל התפללתי שהתאונה קרתה כשהיא הייתה ברכב, שהיא רק שברה רגל או יד. הייתי בלחץ אימים, כשקראו לי זה הכניס אותי לפחד. אבל אמרתי בלב - תאונה בתוך אוטו זה בסדר. לא ידעתי שהתאונה קרתה כשהיא ירדה מהאוטו לבקש עזרה".
2 צפייה בגלריה
שייע פיינגנבוים
שייע פיינגנבוים
שייע פיינגנבוים
כשהיית בדרך לבית חולים, חשבת על הגרוע מכל? "רציתי רק לראות אותה. לא היה לי אכפת לי אם היא נכה, רק רציתי לראות שהיא חיה. ואז ראיתי את כל האנשים יושבים, פרצתי את הדלת וצעקתי שם...", הוא מספר ועוצר עם מחנק בגרון.
2 צפייה בגלריה
שייע פיינגנבוים
שייע פיינגנבוים
שייע פיינגנבוים
אנדי רם, שנכח גם הוא באולפן, ניצל את ההזדמנות כדי לשתף בתחושות. "שייע זה הבנאדם עם הלב הכי גדול שאני מכיר. כולו רגש. גם אני איבדתי את אבא שלי, אז אני יודע מה זה הקשר בין אבא לבן", סיפר בעיניים דומעות.
צפו בפרק המלא.