פרסום ראשון: העונה הנוכחית של "האח הגדול" יצאה לדרך לפני מספר שבועות, וכעת נחשף שכרה של שולה זקן, מהמשתתפות הבולטות העונה ומי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. עבור השתתפותה בתוכנית המשודרת ברשת, זקן תקבל כחצי מיליון שקלים.
שולה זקן היא אחת המשתתפות שמרוויחות את השכר הגבוה ביותר בתוכנית, וייתכן שהיא אף ניצבת בראש הרשימה. ל-ynet נודע כי חצי מיליון השקלים יגיעו לכיסה ללא תלות במספר הימים שבהם תשהה בבית. כך למשל, גם אם הייתה המודחת הראשונה בעונה, לאחר ימי צילום ספורים, הייתה מקבלת בכל זאת את מלוא הסכום. התנאי היחיד לקבלת השכר המלא הוא שלא תפרוש מהתוכנית על דעת עצמה.
1 צפייה בגלריה
שולה זקן
שולה זקן
שולה זקן
(מיכה לובטון)
כזכור, זקן בת ה-63 ריצתה עונש מאסר של שישה חודשים ו-11 ימים לאחר שהורשעה בעבירות שוחד והלבנת הון בפרשת הולילנד, ובתום הסדר טיעון שאליו הגיעה. לפני חמש שנים היא השתחררה מהכלא ובעבר השתתפה גם בתוכנית הדוקו-ריאליטי "גולסטאריות", אז סיפרה כי אינה מצליחה להשתחרר מעננת המאסר שמרחפת מעל ראשה, דבר שפוגע גם בפרנסתה. "אני לא חופשייה בנפש מפני שאני לא מצליחה להתרומם מזה, אי אפשר לתקן את זה אפילו", סיפרה זקן לחברותיה בתוכנית. "אין איזה כדור שאתה לוקח, בולע אותו ואומר 'הנה, בוא נתחיל את החיים מחדש'. אני רוצה את החיים שלי בחזרה. אני רוצה לחיות".
זקן הוסיפה בעבר אף כי "אף אחד לא לוקח אותי לעבודה, אף אחד לא רוצה. אני רוצה לקום בבוקר, ללכת למקום עבודה ולחזור הביתה בצהריים ולהגיד עשיתי משהו. אני לא מתרוממת בגלל זה, בגלל שיש לי פחד שאני לא אוכל לפרנס את המשפחה שלי בכבוד. בגלל שאני מרגישה שכל יום שעובר אני דועכת יותר ויותר".
מהפקת התכנית נמסר: "אין בכוונתנו להתייחס לסכומים עבור השתתפותם של מתמודדי התכנית".