מבוכה בכרמיאל: הזמר חנן בן ארי, שהוזמן להופיע בעיר, הפסיק את ההופעה בגלל הפרת ההנחיות והתקהלות אסורה של קהל.
בן ארי, שנבחר לתואר איש השנה במוזיקה במצעד השנתי של ynet וגלגלצ, הוזמן להופעת מרפסות, אולם נדהם לגלות כי בהופעה יש קהל - בניגוד להנחיות משרד הבריאות.
אחרי שיר אחד בלבד פנה בן ארי לקהל והודיע בצער על הפסקת ההופעה: "חברות וחברים, קהל אהוב ויקר שלי, אנחנו כל כך מתרגשים להיות איתכם הערב, אבל הבריאות שלכם חשובה לי יותר מהכול. מה שקורה פה לצערי, במסגרת החוק ובמסגרת ההנחיות של משרד הבריאות -זה משהו שהוא לא מתאפשר ולכן אנחנו חייבים לאחל לכם חג שמח ולילה טוב ולהיפרד מכם. מבטיח לפצות אתכם, אין עוד עיר כזאת בעולם. תשמרו על עצמכם. מחילה".
1 צפייה בגלריה
חנן בן ארי
חנן בן ארי
חנן בן ארי
(צילום: רז גרוס)
מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה: "שני המופעים של זמר השנה חנן בן ארי התקיימו על משאית בדומה למופעים שהתקיימו בכל רחבי הארץ בערב יום העצמאות ובתיאום עם המשטרה. ראש העיר משה קונינסקי ביקש לפני כל מופע שחלף על פני חמש שכונות מדי יום ברחבי העיר, במשך 15 דקות בכל שכונה - לשמור על ההנחיות ולעטות מסיכות. הכול בכפוף למרחק של קילומטר הליכה מהבתים בכל שכונה בדיוק על פי הכללים הנדרשים בהפגנות ובתפילות. ניתן להגדיר: הפגנה רוחנית תרבותית.
תושבי כרמיאל ממושמעים ואחראים ומצוים בסגר ומקיימים את הנחיות הסגר כנדרש. ראש העיר רצה לחזק את רוחם בימים אלה ולכן נבחר להופיע זמר השנה חנן בן ארי".