מבוכה גדולה הערב בפסטיגל: שידור המופע הפופולרי נפתח באיחור של כשעה וחצי בעקבות תקלה שנבעה לפי ההפקה מעומס יתר, אולם זמן מה אחרי שוב אירעה התקלה וגולשים רבים מתלונננים כי הם אינם יכולים לצפות בו. נכון לכתיבת שורות אלה, ההפקה הודיעה שהתקלה תוקנה באופן סופי.
מדובר בחגיגות ה-40 של המופע המוזיקלי המיתולוגי, שלא ויתר ועלה השנה באופן מקוון בגלל הגבלות הקורונה.
1 צפייה בגלריה
פסטיגל תקלה
פסטיגל תקלה
עמוד הטעינה של הפסטיגל
(צילום מסך)
רוכשי הכרטיסים קיבלו "מפתח", קוד שמאפשר להם לצפות במופע בבתיהם. המופע אמור היה להתחיל בשעה 18:00 אולם בעקבות התקלה נוצר עיכוב.
"שידור הפסטיגל מתעכב, אתר הפסטיגל יסודר בדקות הקרובות", נמסר בתחילת התקלה מטעם הפסטיגל. לאחר כ-40 דקות שהאתר לא עלה נמסרה מטעמם הודעת המשך: "התקלה באתר הפסטיגל נפתרה במרבית הקודים, חשוב לציין שכולם יצפו במופע מתחילתו ועד סופו, כל קוד הינו צפייה מלאה מרגע הכניסה לאתר. בבקשה להיאזר בסבלנות". למרות ההודעה, גולשים רבים המשיכו לדווח כי אינם מצליחים לצפות במופע. לאחר יותר משעה, מטעם הפסטיגל נמסרה הודעה נוספת ובה נאמר כי התקלה טופלה: "נפתרה התקלה! היכנסו לצפייה מלאה וישירה במופע. כל מי שרכש קוד יוכל לצפות במופע מתחילתו ובמלואו. מתנצלים על העיכוב, צפייה מהנה!".
בעקבות הפארסה, הנהלת הפסטיגל הודיעה כי ניתן יהיה לצפות במופע עד ה-31 בדצמבר ולא למשך שבוע כפי שתוכנן במקור. יש לציין כי כל כרטיס רשאי לצפות פעם אחת בלבד.
בעקבות העיכוב והתקלה, הורים רבים הביעו את אכזבתם ברשתות החברתיות. כרמית פילסוף כתבה: "אכזבה, כל כך ציפו וחיכו בסבלנות והופ תקלה". בתה, עדן פילוסוף מצאה דרך להעביר את הזמן וכתבה שיר להפקת הפסטיגל: "תתחילו, אין לי כח לחכות".