מערכת יחסים של 14 שנים היא לא עניין של מה בכך. אתה נקשר לסדרת הטראש האהובה עליך, נאמן במידה גם לסדרות הבת שהושרצו לכל עבר, שמח איתן בשמחות, כואב איתן בבגידות, צוחק איתן על האבסורד, צורח איתן בפרוצדורות הרפואיות, סופר להן את הכסף בעקבות התוכן השיווקי. הן הופכות לאי של יציבות בחיים שלך. לכן אין פלא שהצופים של "משפחת קרדישיאן" נזעקו בהפתעה כשפוסט שפרסמה קים קרדשיאן הודיע על כוונתה לסייים את היחסים בשנה הבאה, לאחר העונה ה-20. אם גם אתם מתחילים להרגיש את הגעגוע ומנסים להקל על הפרידה, הנה הרגעים הכי גדולים בסדרה מאז שעלתה.
2 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת קרדשיאן"
מתוך "משפחת קרדשיאן"
מתוך "משפחת קרדשיאן"
(ערוץ E)

כשקורטני וקים נתנו למשפחה לאכול את השלייה של קים (אבל לא באמת)

אנשים, אם ההיסטוריה תלמד אותנו משהו, יהא זה הלקח החשוב בכל הסיפור הזה והוא - אל תתגרו בנשים הרות! הן עלולות להתנקם וזה ייכאב. כשקים העלתה את האפשרות שהיא תזין את עצמה בשלייה שלה אחרי הלידה, וכבר ביררה אם לשף הפרטי שלהם יש היכרות מוקדמת עם חומר הגלם הייחודי ואם הוא מכיר כמה מתכונים, המשפחה הגיבה באופן לא תומך - תגובה קצת מוזרה בהתחשב בהקרבות שהמשפחה הזאת מוכנה לעשות בשביל להיראות טוב יותר.
קים וקורטני, בת המשפחה היחידה שתמכה בה, הוציאו חתיכת בשר מסתורית מהמקפיא ויאדה יאדה יאדה, סיפרו למשפחה שמנת השף שהם אכלו הרגע הייתה שלייה שקים הזמינה באינטרנט. רק בסוף התברר - גם לצופים - שזאת הייתה בסך הכל חתיכה מבקר קצת פחות בר מזל שנקנתה במעדנייה המקומית.

כשקלואי עשתה את דרכה לכלא - וקים צילמה סלפי כי מצאה את התאורה המושלמת

כמו לא מעט רגעים ב"קרדישיאנס" זה לא היה אמור להיות רגע מצחיק. קלואי, שנכנסה לתקופת מבחן בעקבות נהיגה תחת השפעת אלכוהול, הייתה בדרכה לכלא כי לא הצליחה להתאפק והפרה את התנאים. שבט האחיות ומאמא קריס, שללא ספק ממוקמת על סף התמוטטות עצבים בעצמה, מלוות אותה ברכב. גם הנסיבות המצערות - ואולי דווקא בגללן? - לא משכנעות את קים להיגמל מההרגל שלה לצלם את עצמה עד שקריס נובחת עליה את המשפט האיקוני "קים תפסיקי לצלם את עצמך, אחותך הולכת לכלא!". ככה משתמשים בזה במשפט, למקרה שתהיתם

כשקים הכניסה לקלואי מכות עם התיק שלה, או כשקים צרחה על קורטני שהיא האחות עם המראה "הכי פחות מרגש"

יחסי האחיות במשפחת קרדשיאן הם ללא ספק הלחם והקוויאר של הסדרה, ולשמחת הצופים - הסכסוכים המשפחתיים נושקים בכל פעם מחדש לפסגות טראש חדשות, טהורות ודלילות חמצן. הסצנה שכבר רכשה לעצמה מקום נאה ביציע הכבוד של הקרדשיאנס היא זאת שהגיעה בעקבות הנסיעה של קים, קורטני וקלואי לרכוש לקים בנטלי חדשה. קורטני וקלואי מלכלכות על קים וטוענות שהיא לא הגנה עליהן כשסוחר המכוניות דיבר אליהן לא יפה. מעשה שטן, קים בדיוק נכנסת וקים מוכיחה שהיא מבינה אוקסימורון מהו, כשהיא חובטת בקלואי עם התיק שלה (לואי ויטון?) וצווחת עליה "!Don’t be Rude".
קורטני עצמה חטפה לא אחת מנחת לשונה של אחותה הקטנה, למשל בפעם ההיא כשקים טענה שלא אכפת לה שקורטני לא תשתתף בצילום המשפחתי לרגל חג המולד (אתם יודעים, החג הזה שכולם מתכנסים בו ומודים לאל הטוב על המשפחה שלהם), כי היא ממילא "האחות שהכי פחות מעניין להסתכל עליה". אאוץ'.

כשקריס "בטעות" שמה לרוב ויאגרה במשקה

כנראה שהעונה הרביעית הייתה קצת דלה בנרטיבים, שלא לומר רופסת (הא הא), אחרת איך תסבירו את זה שקריס ג'נר הגניבה לבן שלה, רוב, ויאגרה לקפה של הבוקר. רשמית' השם שנרשם על הוויאגרה הזאת היה של ברוס ג'נר, אבל מי ששתה אותה בטעות היה הצאצא, רוב. רוב הלך לשנוץ, התעורר כמובן עם זיקפה מהגיהינום ונטולת כל הסבר - ולא ידע אם לשמוח או לדאוג. בסופו של דבר הוא בחר בלדאוג ונייד את עצמו לחדר מיון הקרוב, שם הסביר לרופא התורן שיש לו זיקפה שאינה נגמרת. ללא ספק אחד הפרקים הקורעים בסדרה, וגם אם מדובר במקרה מבוים אני עדיין מורידה את הכובע על הביצוע.

כשקים איבדה את עגיל היהלום שלה בבורה בורה

בימים הרחוקים ההם, כשקים עדיין יצאה עם כריס האמפריז ו-75 אלף דולר נחשבו בעיניה לסכום רציני, קים וכריס יצאו לחופשה משפחתית בבורה בורה. כריס השובב זרק את קים למים אבל הקומדיה התחלפה באימה כשהתברר שאחד מעגילי היהלום של קים נפל חלל ונסחף למעמקי האוקיינוס. כריס יורק קצת מים ומבטיח לקים שהוא כבר ימצא אותו אבל היא כבר יוצאת מהמים ובורחת לאמא קריס, כי כריס אף פעם לא ראה אותה בוכה. כרגיל, זאת קורטני שמנסה להחזיר את קים לפרופורציות עם מה שהפך לאחד המשפטים הכי מזוהים עם הסדרה, “Kim, there people that are dying”. ואם דאגתם, אגב, הסדר שב למקומו כשקיילי - באחד מגילגוליה הראשונים, אם תצליחו לזהות - מוצאת עבורה את העגיל הנעדר והופכת לגיבורת היום.

כשסקוט מאבד את זה (על מלצר, על מראה, על קורטני)

קורטני קרדשיאן כנראה עשתה משהו מאוד לא טוב בגלגול הקודם שלה, כי בנוכחי היא קיבלה את סקוט דיסיק על הראש. הבן אדם הוא ללא ספק צרה צרורה מהלכת, אלכוהוליסט, בוגדני, מכור לכדורים ובאופן כללי זקוק לסדנת ניהול כעסים אתמול. הקרדשיאנס מלאה ברגעים מעוררי אימה בהם סקוט לוקח בטעות קופסת כדורי שינה, נוזף בקורטני שהיא שמנה, מתמזמז עם בחורות אחרות או מתאגרף עם מראות. אחד מהרגעים הקלאסיים היה זה בו הוא התעצבן על מלצר במסעדה במהלך ארוחת יום ההולדת של קים, ודחף לו לפה שטר של מאה דולר. הסיבה: מאמא קריס שהייתה במקום הורידה הוראה למלצר להפסיק את אספקת האלכוהול לבחור. בשלב מאוחר מדי לכל הדעות קורטני תפסה שכל והעיפה את סקוט כל הרוחות, אם כי לאחרונה נודע שהם יצאו יחד לחופשה עם שלושת הילדים שלהם. קורטני, יש לנו שלוש מילים בשבילך - תברחי, תברחי, תברחי.
2 צפייה בגלריה
מתוך "משפחת קרדשיאן"
מתוך "משפחת קרדשיאן"
זקוק לסדנת ניהול כעסים עוד מאתמול. דיסיק ברגע העימות מתוך "משפחת קרדשיאן"
(ערוץ E)

כשקלואי גילתה בתוכנית שטריסטן בוגד בה (ואז שוב בוגד בה)

אנחנו לא תמימים, די ברור לנו שחלק לא קטן מהקרדשיאנס מבוים לטובת השואו הטלוויזיוני. ובכל זאת היה משהו אותנטי ברגע שבו קלואי גילתה, במהלך שיחת ועידה עם האחיות שלה, שטריסטן תומפסון, שחקן ה-NBA ואב בתה, התמזמז עם אישה אחרת שתי דקות שהיא כרעה ללדת.
טריסטן כבר בנה קריירה שלמה על מוניטין הפרפר שלו - הוא כבר נתפס עם נשים אחרות בעבר, ההפתעה הפעם הייתה זהות האישה: ג'ורדין וודס, החברה הכי טובה של אחותה קיילי. תומפסון לא היה צריך ללכת רחוק - וודס למעשה גרה עם קיילי בבית, ורק אחרי שהמקרה נחשף היא הסתלקה לבית משפחתה בבושת פנים. אל דאגה, מאז היא הספיקה לחזור מהמחתרת וכמו כל מי שאי פעם עבר ברדיוס של הקרדשיאנס, היא כבר בנתה קריירה של דוגמנות והפכה לאושיית רשת. טריסטן וקלואי, אגב, כבר חזרו מאז אבל אנחנו לא סולחים ולא שוכחים, עם פוסט טראומה שנעוצה בנו עוד מאז סרטון הגילוי על הבגידה המקורית.

כשקריס פגשה לראשונה את קייטלין

אין ספק שהאחיות קרדשיאן הרוויחו ביושר את החגורה השחורה שלהן ביצירת דרמה, אבל את הטוויסט האמיתי בסדרה סיפקה דווקא קייטלין ג'נר, לשעבר ברוס ג'נר, כשהשלימה במהלכה את תהליך היציאה שלה מהארון והפיכתה מגבר לאישה. ג'נר, 190 סנטימטר של אלוף אולימפי בדימוס, עברה טיפולים הורמונלים כבר כשפגשה את אם המשפחה, קריס ג'נר, אבל הפסיקה אותם כדי לא לפגוע בילדים.
במהלך הצילומים היא חזרה לתהליך ולאט לאט הפכה מברוס לקייט, תהליך שכלל - איך לא - ספין אוף משלו. ההתחלה היתה מבטיחה: הצאצאים פירגנו וגם קריס, אחרי כמה מהמורות, הסכימה לקבל את קייטלין. קים אפילו סיפקה לה שירותי סטייליינג. אבל האופוריה הסתיימה בריאיון שנתנה קייטלין ל"ואניטי פייר" ב-2015, בו התלוננה על היחס שקיבלה מזוגתה לשעבר. האחרונה לא היססה לשלוף ציפורניים בחזרה, הבנות מיהרו לגבות אותה ועוד מקרה עצוב של קרע משפחתי נכנס לסטטיסטיקה.

כשקים נשדדה בפריז

את הלילה ההוא בפריז המעריצים של הקרדשיאנס לא ישכחו לעולם. ואם הם ישכחו, יש להם את הפרק ההוא שבו קים מתעדת את רגעי האימה שעברו עליה כששני שודדים התפרצו לדירה שלה ושדדו אותה באיומי אקדח. "הכנתי את עצמי להיאנס", אמרה קים בדמעות כשהיא שחזרה את האירוע מול האחיות שלה, ואז, כשהסכנה הזאת חלפה היא הכינה את עצמה למות ביריות אקדח. "התפללתי שקורטני תוכל לחיות חיים שקטים גם אחרי שתגלה אותי מתה על המיטה", היא המשיכה בנדיבות מדהימה. את האירועים האלה אומנם צוות הצילום של התוכנית לא הספיק ללכוד, אבל כן את החזרה המהירה של קים הביתה לארצות הברית כבר באותו הלילה, את הכניסה שלה לבית, הפגישה עם הילדים ואת הרמיזות שהגיעו בהמשך, שהשוד בוים לטובת התוכנית. Leave Kim Alone!