כשלושה חודשים אחרי שהודיעה לעולם שהיא בהיריון שני, הזמרת שרית חדד מוציאה היום (ב') שיר חדש, "תגיד שאתה כאן" לקראת סיבוב הופעות חורף בזאפה. "גם השיר וגם ההופעות נועדו להרגיש את הקהל שלי ממש מקרוב, אני אוהבת את זה, ושום דבר לא יעצור - לא האימהות ולא ההיריון", אומרת חדד כשהיא בחודש החמישי להיריונה ומצפה לבת, אחות לנויה בת השנתיים.
"אני לא צריכה לוותר על הבמה משום שאני אמא או משום שאני בהיריון. אני לא אעצור את החיים שלי בגלל ההיריון, זה מרגיש לי הכי טבעי. אני ממש לא מרגישה קושי, אני רוצה לעשות עוד ועוד כל הזמן".
בשבוע שעבר העלתה חדד תיעוד ממסיבת חנוכה בגן של נויה, אף שלרוב היא מקפידה לשמור על פרטיות בתה ברשתות החברתיות. "אני לא מראה את הפנים שלה עדיין, אבל הגעתי לגן והתחלתי לשיר. ההורים צילמו את זה, אז אמרתי למה לא? באתי לשמח ועשיתי להם שיעור מוזיקה בגן. היה ממש כיף, נויה מאוד שמחה והתרגשה".
ראית את סיכומי העשור השונים? מספר הנשים ברשימות עדיין קטן. למה זה קורה לדעתך? "אני לא חושבת שאין מקום לזמרות, אני לא יודעת להגיד מדוע הזמרות לא נמצאות במצעדים. אני רק יודעת לומר שאימהות זה לא משהו שאמור להוות בעיה, לא צריך לבחור בין אימהות לקריירה, אפשר וצריך לשלב".
"זה שיר לחורף", היא אומרת על השיר החדש שלה שמדבר על אהבה בין גבר לאישה ומוסיפה: "אהבה זה דבר כואב לפעמים".
1 צפייה בגלריה
שרית חדד
שרית חדד
שרית חדד
(צילום: עוזי ג'ורג')

תגיד שאתה כאן

מילים ולחן: תמר יהלומי ויונתן קלימי
בימים אני קוראת לך פתאום אתה חסר לי ושוב גם לא עונה איך זה שאיתך קשה
ומה אני אגיד לך בלב שלי סחרחורת אתה פה ואז כבר לא ו..
כל הזמן סודות ניפחת את הכל הכל שטויות אני לא רוצה ללכת
תגיד שאתה כאן שבלילות כבר לא נרדם תאמר אני מתגעגע לא יודע מה איתך אתה אצלי במחשבות פתאום קשה לי קצת לחיות אולי תבוא אלי הפעם מה הטעם לחכות
בלילות אתה בורח מנסה לשכוח מה עשית ואיך אחרי הכל אתה ניסית שוב למשוך לי את הלב
אבל אי אפשר בכוח להילחם עם המוח אתה פה ואז כבר לא ו...
כל הזמן שטויות ניפחת את הכל הכל סודות אני לא רוצה ללכת
תגיד שאתה כאן שבלילות כבר לא נרדם תאמר אני מתגעגע לא יודע מה איתך אתה אצלי במחשבות פתאום קשה לי קצת לחיות אולי תבוא אלי הפעם מה הטעם לחכות