מגישת תוכנית הטלוויזיה "פגוש את העיתונות", רינה מצליח, הושעתה לשבוע משידור על ידי מנכ"ל חדשות קשת, אבי וייס - לא תשתתף השבוע בפאנל אולפן שישי ולא תגיש את "פגוש את העיתונות" בשבת הקרובה - זאת בעקבות התבטאותה הבוטה בשידור על מצביעי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כשטענה כי "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים: 'גם אם הוא יאנוס את הבת שלי - אני אצביע בשבילו'".
הרשתות החברתיות געשו בעקבות הדוגמה של מצליח והיא, מצדה, ניסתה להבהיר את דבריה בסיום התוכנית, אך הקפידה שלא להתנצל: "לפני סיום, בדיון קודם עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה כדי להביע את המידה שבה הבוחרים של נתניהו נאמנים לו, אולי היא לא הייתה כל כך מוצלחת".
שלא באופן שגרתי, חדשות קשת מיהרה אמש (שבת) להתנער מדבריה של מצליח - והוסיפו כי היא זומנה לבירור אצל מנכ"ל חדשות קשת, אבי וייס שבסיומו הוחלט להשעותה לשבוע. "חברת החדשות מסתייגת מהאמירה החמורה של מגישת 'פגוש את העיתונות', רינה מצליח, שהושמעה מוקדם יותר הערב", נמסר בהודעה החריגה, והוסיפו כי "מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, זימן את מצליח לבירור".
1 צפייה בגלריה
רינה מצליח
רינה מצליח
רינה מצליח
(צילום מסך, קשת)
ראש הממשלה נתניהו התייחס לאמירה של מצליח וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "רינה מצליח, תתביישי! ‏השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו, ואת עוד מתיימרת להיות 'עיתונאית'. ‏בושה וחרפה".