אחרי שנדחה פעמיים, "טנט", סרטו החדש והמצופה של כריסטופר נולאן, הוזז מלוח ההפצה ונדחה למועד לא ידוע. הסרט היה מיועד לצאת ב-12 באוגוסט והיה אמור להיות הסרט הגדול הראשון שיוצא בצל משבר הקורונה העולמי.

"אנחנו נפרסם תאריך חדש ל'טנט' בקרוב. אנחנו לא מטפלים בו בהפצה גלובלית רגילה ותוכניות ההפצה שלנו ישקפו זאת", אמר טובי אמריך, יו"ר אולפני האחים וורנר ל"ווראיטי". לפי הדיווח באתר, מקורות באולפן רמזו שככל הנראה הסרט יופץ קודם כל לשווקים הבינלאומיים ולמדינות באמריקה שפתחו את בתי הקולנוע, ורק כאשר המצב יתאפשר הסרט ייצא בשאר המקומות בעולם.
הדחייה הנוספת של "טנט" משקפת את המצב הגרוע שבו נמצאת תעשיית הקולנוע העולמית שמושפעת ישירות מהוליווד. התחזית האופטימית שבה בתי הקולנוע בקליפורניה ובניו יורק יפתחו בסוף יולי נראית כיום בלתי אפשרית נוכח מקרי התחלואה הרבים בשתי המדינות. לעומת זאת, השווקים האסייתים והאירופאים מתחילים להתאושש מהמשבר, וחלקם כבר פתחו את בתי הקולנוע שלהם. ישנן גם מדינות באמריקה שבהן אחוז התחלואה וההדבקה נמוך, מה שמאפשר את פתיחתם של האולמות. אולם ללא שוברי הקופות הגדולים של הוליווד, יהיה להם קשה עד בלתי אפשרי להתאושש מהמשבר ולהביא צופים. לפי תחזיות שונות, מסתמן כי האולפנים יצטרכו לחשב מחדש את האופן שבו הם מפיצים סרטים ובמקום תאריך יציאה אחד לכל העולם, כפי שנהוג ברוב שוברי הקופות, הם יעברו לשיטת הפצה הדרגתית לפני מדינות שונות.
בתוך כך, האולפן גם הודיע כי "לזמן את הרוע 3" נדחה לקיץ 2021 מספטמבר הקרוב. סרטים אחרים של האולפן כמו "וונדר וומן: 1984" (מיועד לצאת ב-2 באוקטובר) ו"חולית" (18 בדצמבר) לא נדחו לעת עתה.