טיילור הוקינס, המתופף של להקת הרוק פו פייטרס ב-25 השנים האחרונות, הלך לעולמו בגיל 50 - כך הודיעה הלהקה בחשבון הטוויטר שלה. "משפחת פו פייטרס הרוסה בשל האובדן הטראגי והמוקדם של אהובנו טיילור הוקינס". המוזיקאי נמצא ללא רוח חיים בחדר המלון שבו שהה בבוגוטה, בירת קולומביה.
4 צפייה בגלריה
טיילור הוקינס
טיילור הוקינס
טיילור הוקינס
(צילום: Joe Quigg/Ray-Ban via Getty Images)
בהודעה רשמית שפרסמו חברי להקת פו פייטרס נכתב עוד כי "הרוח המוזיקלית והצחוק המידבק שלו ימשיכו לחיות עם כולנו לנצח. ליבנו יוצא אל אישתו, ילדיו ומשפחתו, ואנו מבקשים כי פרטיותם תכובד בשעה קשה זו".
הלהקה נמצאת בימים אלה בסיבוב הופעות בדרום אמריקה, במסגרתו הם אמורים היו להיות המופע המרכזי של פסטיבל המוזיקה "אסטראו פיקניק" בבוגוטה שבקולומביה הנמשך שלושה ימים. בעמוד הפייסבוק של הפסטיבל נכתב כי הלהקה לא תופיע בו בשל מותו של הוקינס. "בלב שבור, אנחנו כאן כדי להודיע לכם על חדשות מאוד עצובות. בשל סיטואציה רפואית חמורה, הפו פיייטרס לא יוכלו להופיע הערב והם ביטלו את יתר סיבוב ההופעות שלהם בדרום אמריקה".
אחרי ההופעה בקולומביה, הלהקה הייתה אמורה להופיע גם בפסטיבל לולפלוזה בסאו פאולו שבברזיל ומשם להמשיך לסיבוב הופעות בארצות הברית שיכלול גם את קידום הסרט החדש שלהם.
4 צפייה בגלריה
דייב גרוהל וטיילור הוקינס בהופעה, במרץ 2022
דייב גרוהל וטיילור הוקינס בהופעה, במרץ 2022
דייב גרוהל וטיילור הוקינס בהופעה, במרץ 2022
(צילום: Marcelo Hernandez/Getty Images)
הוקינס נולד בטקסס אך גדל בלגונה ביץ' קליפורניה. הוא התחיל את הקריירה המוזיקלית שלו כאשר תופף בסיבוב ההופעות שליווה את אלבומה של אלאניס מוריסט Jagged Little Pill (הוא אף התראיין בנוגע לסיבוב ההופעות הזה והעבודה עם אלאניס בסרט התיעודי שיצא בשנה שעברה). לאחר מכן ניגן גם עם סאס ג'ורדן והיה המתופף של הלהקה סילביה. הוא הגיע לפו פייטרס ב-1997 והחליף את המתופף המקורי וויליאם גולדסמית'.
הוקינס ניגן עם הפו פייטרס ב-25 מתוך 28 שנות פעילותה, והיה דמות בולטת בלהקה, לצד מנהיגה דייב גרוהל, כשנהג להופיע לצידו בראיונות ובקליפים. כידוע אין זו הפעם הראשונה שגרוהל מאבד חבר להקה, הוא היה המתופף של נירוונה כאשר מנהיגה קורט קוביין שלח יד בנפשו. הוקינס הותיר אחריו אישה, אליסון, ושלושה ילדים.
4 צפייה בגלריה
טיילור ואליסון הוקינס, ב-2013
טיילור ואליסון הוקינס, ב-2013
טיילור ואליסון הוקינס, ב-2013
(צילום: AP)
מוזיקאים רבים בעולם התייחסו לדבר מותו של הוקינס וספדו לו ברשתות החברתיות. אוזי אוסבורן צייץ בטוויטר כי הוקינס היה "באמת אדם גדול ומוזיקאי מדהים... נתראה בצד השני". המוזיקאי פיניאס צייץ כי "לעולם היה מזל שקיבל את מתנתו (של הוקינס) בזמן שהוא היה", וג'ין סימונס כתב כי קיבל את הידיעה בהפתעה ובעצב, "תפילותינו ותנחומינו הולכים למשפחת הוקינס ולחברי ומעריצי פו פייטרס". גם להקת הסמאשינג פאמפקינס כתבה בציוץ: "אהדה עמוקה ביותר למשפחתו של הוקינס, למעריציו וכמובן ללהקתו".
4 צפייה בגלריה
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
 חברי להקת פו פייטרס בלונדון, ב-2018
חברי להקת פו פייטרס ב-2018, הוקינס ראשון מימין
(צילום: John Phillips/Getty Images)
הלהקה כולה והוקינס איתם, הופיעו בסרט אימה-קומדיה חדש שאמור לצאת בימים אלה וייקרא "סטודיו 666". בסרט רוח דמונית שחיה בבית שבו הם מנגנים משתלטת על גרוהל וגורמת לו לרצוח. הסרט הוא תוצאה של עבודתם על האלבום העשירי של הלהקה בבית בלוס אנג'לס.