אחרי הטיזר-טריילר שהתפרסם בדצמבר האחרון, יצא היום (ד') טריילר מלא ראשון ל"בלאק אדם" - סרט גיבורי-העל החדש מהיקום הקולנועי של DC, שבו מככב דוויין ג'ונסון, הצפוי להגיע לישראל ב-21 לאוקטובר הקרוב. צפו בטריילר:
הסרט, שאותו ביים חאומה קולט-סרה ("ג'אנגל קרוז", גם הוא בכיכוב ג'ונסון), מהווה עיבוד לקומיקס באותו השם מבית DC, העוקב אחר מעלליו של בלאק אדם. מדובר בנבל-על ממוצא מצרי קדום, האוחז בכוחות זהים לאלו של גיבור-העל שהאזאם (גיבור הסרט באותו השם). בשלב מסוים בכרונולוגיה של חוברות הקומיקס העוסקות בו, השתנה בלאק אדם והפך לסוג של אנטי-גיבור, ודומה שכך יוצג גם בסרט החדש.
2 צפייה בגלריה
דוויין ג'ונסון, מתוך "בלאק אדם"
דוויין ג'ונסון, מתוך "בלאק אדם"
דוויין ג'ונסון, מתוך "בלאק אדם"
(צילום מסך)
מלבד ג'ונסון, שמגלם לראשונה גיבור-על, מככבים בסרט גם פירס ברוסנן ("למות ביום אחר"), נואה סנטינו ("לכל הנערים שאהבתי"), אלדיס הודג' ("מאחורי המספרים"), שרה שאהי ("סקס/לייף"), וגם השחקנית הישראלית אודליה הלוי, אשר השתתפה בסדרות כמו "מקגייוור" ו"למה נשים רוצחות", ופרצה השנה בתפקיד משמעותי בסדרה "חוק וסדר".
2 צפייה בגלריה
אודליה הלוי
אודליה הלוי
אודליה הלוי
(צילום: ענת מוסברג)
"בלאק אדם" יהיה הסרט ה-11 בסדרת סרטי היקום הקולנועי של DC, ואחריו צפויים להפציע "שהאזאם: זעם האלים", "באטגירל", "אקוומן והממלכה האבודה", "הפלאש" ועוד.