חייהם של חיילים משוחררים, ודאי בארצות הברית, הם מאוד לא פשוטים. לא מעט פעמים, בתום שירות ארוך ומוצלח עבור המדינה, הם משוחררים הישר למציאות שבה הם נטולי עתיד כלכלי או כיוון בחיים, והחובות רק הולכים וגדלים. בסרט האקשן החדש "חוזה מסוכן", שיצא בסוף השבוע האחרון לבתי הקולנוע, כריס פיין מגלם אדם כזה, שבלית ברירה שב לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב - להילחם. לאחר שנכנס לחובות הוא מבין כי עליו לפרנס את משפחתו בכל מחיר ומשכיר את שירותיו לארגון צבאי פרטי ומחתרתי.
"העולם נמצא במלחמה בלתי פוסקת", הוא אומר בריאיון ל-ynet. "למרבה הצער זו המציאות שבה אנו חיים בכדור הארץ ב-2022. אנחנו נלחמים אחד בשני כבר אלף שנים ואת המלחמות הללו הובילו בעיקר גברים".
ריאיונות נוספים:
"אנחנו יכולים לדבר על מה שהמדינה עושה למען החיילים שלנו", אומר בן פוסטר, שמככב לצד פיין, "שזה לטפח אותם, לאמן אותם, להשקיע בהם - ואז לשחרר אותם ולהיפטר מהם. כשהצלקות לרוב לא נראות וסט הכישורים שלך קשור רק למלחמה, ואתה צריך לפרנס את המשפחה שלך, אתה לא בהכרח תלך ותעבוד בתליית אורות בחגים. אתה לוחם מיומן, כך שלהיכנס לתוך עסקי קבלני האבטחה הפרטיים זה דבר מאוד הגיוני וזה שם המון משפחות, גברים ונשים, במצבים פגיעים מאוד עם מבצעים ומצבים שנמצאים בתחום השחור והאפור, ולא מעט חוויות שירדפו אותם כל חייהם".
1 צפייה בגלריה
מתוך "חוזה מסוכן"
מתוך "חוזה מסוכן"
מתוך "חוזה מסוכן"
פיין מוכר לקהל הישראלי בעיקר מתפקידו כסטיב טרבור, בן זוגה של גל גדות בשני סרטי "וונדר-וומן". אל תצפו לקאמבק נוסף שלו בהמשכון השלישי, אבל מה לגבי שיתוף פעולה נוסף? אין דבר שישמח אותו יותר. "היא כל כך מתוקה, כל כך יפה, היא כל הדברים כולם - ובמקביל כל כך לא מודעת לכל זה, ומגדלת את המשפחה שלה באושר", הוא טוען בחיוך. "היה לי כיף מאוד עם גל, הייתי עובד איתה שוב בלי לחשוב פעמיים". צפו בריאיון המלא